Pregled bibliografske jedinice broj: 1135566
Percepcija učenika o važnosti pohađanja glazbene škole u kontekstu održivosti glazbeno-obrazovnog sustava
Percepcija učenika o važnosti pohađanja glazbene škole u kontekstu održivosti glazbeno-obrazovnog sustava // Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola - Krug od znanosti do učionice / Knjižica znanstvenih sažetaka / Dobrota, Snježana et al. (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 57-58 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1135566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija učenika o važnosti pohađanja glazbene škole u kontekstu
održivosti glazbeno-obrazovnog sustava
(Students' Perception of the Importance of Attending Music Schools in
the Context of the Sustainability of the Music Education System)
Autori
Mičija Palić, Martina ; Vasilj, Denis
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola - Krug od znanosti do učionice / Knjižica znanstvenih sažetaka
/ Dobrota, Snježana et al. - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 57-58
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
glazba, glazbeno obrazovanje, glazbeno-obrazovni sustav, glazbena škola, učenici
(music, music education, music education system, music school, students)
Sažetak
Zrcaleći negativne trendove pada nataliteta na popunjavanje upisnih kvota u osnovnim i srednjim glazbenim školama dolazi se do zaključka o značajnom smanjenju broja učenika koji upisuju glazbene škole. Isto će se utvrditi i razmatranjem podataka o glazbeno- obrazovnom sustavu u proteklih pet godina, iz baze podataka Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske i Školskog e- Rudnika Ministarstva znanosti i obrazovanja. Svjesni činjenice da je u nadolazećim godinama neophodno animirati veći broj učenika kako bi se odlučili pohađati glazbene škole, u ovom se radu nastoji ispitati koji su čimbenici utjecali na dosadašnje učenike i što ih je usmjerilo prema glazbenom obrazovanju. Stoga će ovo istraživanje nastojati odgovoriti na pitanja zašto djeca upisuju glazbene škole, kako odabiru instrument koji će svirati, osjećaju li opterećenje obvezama slobodnih aktivnosti i koji su njihovi motivi za nastavak glazbenog obrazovanja na srednjoškolskoj razini. Istraživanje je provedeno anketiranjem učenika glazbenih škola, a podaci obrađeni statističkim metodama u programu IBM SPSS Statistics. Temeljem provedenog istraživanja prikazat će se percepcija učenika o značaju pohađanja glazbenih škola, kao i njihova osnovna motivacija za savladavanje zahtjeva nastavnog plana i programa te dobivenim saznanjima nastojati utjecati na razmatranje održivosti glazbeno-obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)