Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135518

Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara


Kadi, Valentina
Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara, 2021., diplomski rad, diplomski, Varaždin


CROSBI ID: 1135518 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara
(Analysis of organizational behavior in the company from the call centers sector)

Autori
Kadi, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Varaždin

Datum
07.07

Godina
2021

Stranica
64

Mentor
Malbašić, Ivan

Ključne riječi
motivacija, organizacijska kultura, pozivni centri, grupna dinamika, organizacijske vrijednosti, organizacijsko ponašanje, upravljanje stresom
(motivation, organizational culture, call centers, group dynamics, organizational values, organizational behavior, stress management)

Sažetak
Suvremena poduzeća izučavaju različite načine pomoću kojih mogu unaprijediti svoje poslovanje. Jedan od načina da bi se učinkovitije upravljalo organizacijom i unaprijedilo postojeće stanje je provedba analize organizacijskog ponašanja poduzeća. Teorijski koncepti organizacijskog ponašanja detaljno objašnjeni kroz elemente obuhvaćaju prvi dio rada. Analiza organizacijskog ponašanja stvarnog poduzeća provodi se u dvije faze - dijagnostička i terapijska. Na temelju istraživanja u stvarnom poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara konkretizira se organizacija, što je suština dijagnostičke faze, dok je suština terapijske faze predlaganje postojećeg organizacijskog ponašanja. Istraživanje prikazuje praktično usmjerenje za menadžment poduzeća kako bi mogao svoje poslovanje unaprijediti kroz proučavanje, razumijevanje i usmjeravanje ponašanja djelatnika u organizaciji. Struktura rada raspodijeljena je na način da obuhvaća: uvod, teorijski dio, metode za provedbu istraživanja koje uključuju uzorak ispitanika te mjerne instrumente, stvaran primjer iz organizacije, interpretaciju rezultata, prijedloge za poboljšanje, zaključak, smjernice za daljnja istraživanja, popis literature i mjerne instrumente koji čine priloge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Ivan Malbašić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadi, Valentina
Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara, 2021., diplomski rad, diplomski, Varaždin
Kadi, V. (2021) 'Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara', diplomski rad, diplomski, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kadi, Valentina}, year = {2021}, pages = {64}, keywords = {motivacija, organizacijska kultura, pozivni centri, grupna dinamika, organizacijske vrijednosti, organizacijsko pona\v{s}anje, upravljanje stresom}, title = {Analiza organizacijskog pona\v{s}anja u poduze\'{c}u iz djelatnosti pozivnih centara}, keyword = {motivacija, organizacijska kultura, pozivni centri, grupna dinamika, organizacijske vrijednosti, organizacijsko pona\v{s}anje, upravljanje stresom}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kadi, Valentina}, year = {2021}, pages = {64}, keywords = {motivation, organizational culture, call centers, group dynamics, organizational values, organizational behavior, stress management}, title = {Analysis of organizational behavior in the company from the call centers sector}, keyword = {motivation, organizational culture, call centers, group dynamics, organizational values, organizational behavior, stress management}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font