Pregled bibliografske jedinice broj: 1135338
Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja
Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1135338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje igrom u nastavi primarnog i
nižeg sekundarnog obrazovanja
(Learning through play in teaching primary and lower secondary education)
Autori
Herman, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
05.07
Godina
2021
Stranica
40
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
igra, učenje, učitelj, učenik, nastava, primarno obrazovanje
(: play, learning, teacher, student, teaching, primary education)
Sažetak
Idu li učenje i igra zajedno? Igra nam je poznata od kad znamo za sebe. Još od malih nogu, prvo što naučimo je igrati se. Igra se pojavljuje još u starim kulturama, starom Rimu i staroj Grčkoj. Predstavlja važnu ulogu u čovjekovu životu. Ukrašava, ne samo djetetov život, već život svakog čovjeka. Igra nije samo razonoda koju koristimo u slobodnom vremenu. Igra je mnogo više. Pomoću igre dijete napreduje, uči, proučava, istražuje, bude odgajano i na kraju zabavlja. Dakle, ne koristimo je samo u slobodnom vremenu već i u vremenu provedenom u školi. Iako su tijekom povijesti mnogi smatrali da igri nije mjesto u školi već isključivo u slobodnom vremenu, danas se igra sve više koristi u primarnom obrazovanju. Još uvijek ćemo na igru češće naići u primarnom obrazovanju nego li u nižem sekundarnom, ali se, u odnosu na povijest, svakako povećao udio korištenja igara u nastavi. Igra motivira učenike i pomaže im vratiti pažnju na ono što je važno. Također, ona potiče učenike na aktivnost i sudjelovanje. Dakle, učenik prestaje biti osoba koja pasivno sluša učiteljevo predavanje i postaje osoba koja aktivno sudjeluje u nastavnom procesu. Za igru je potrebna učiteljeva kreativnost, volja i želja za osmišljavanjem novih igara. Igra pruža učitelju mogućnost poboljšanja svog rada, učitelj također stječe nova znanja i iskustva kroz igre, ne samo osmišljavajući ih već i igrajući ih s učenicima. Cilj ovog rada jest prikazati važnost igre u nastavnom procesu, učenju, ali i razvoju djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)