Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135338

Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja


Herman, Sara
Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec


CROSBI ID: 1135338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja
(Learning through play in teaching primary and lower secondary education)

Autori
Herman, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Čakovec

Datum
05.07

Godina
2021

Stranica
40

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
igra, učenje, učitelj, učenik, nastava, primarno obrazovanje
(: play, learning, teacher, student, teaching, primary education)

Sažetak
Idu li učenje i igra zajedno? Igra nam je poznata od kad znamo za sebe. Još od malih nogu, prvo što naučimo je igrati se. Igra se pojavljuje još u starim kulturama, starom Rimu i staroj Grčkoj. Predstavlja važnu ulogu u čovjekovu životu. Ukrašava, ne samo djetetov život, već život svakog čovjeka. Igra nije samo razonoda koju koristimo u slobodnom vremenu. Igra je mnogo više. Pomoću igre dijete napreduje, uči, proučava, istražuje, bude odgajano i na kraju zabavlja. Dakle, ne koristimo je samo u slobodnom vremenu već i u vremenu provedenom u školi. Iako su tijekom povijesti mnogi smatrali da igri nije mjesto u školi već isključivo u slobodnom vremenu, danas se igra sve više koristi u primarnom obrazovanju. Još uvijek ćemo na igru češće naići u primarnom obrazovanju nego li u nižem sekundarnom, ali se, u odnosu na povijest, svakako povećao udio korištenja igara u nastavi. Igra motivira učenike i pomaže im vratiti pažnju na ono što je važno. Također, ona potiče učenike na aktivnost i sudjelovanje. Dakle, učenik prestaje biti osoba koja pasivno sluša učiteljevo predavanje i postaje osoba koja aktivno sudjeluje u nastavnom procesu. Za igru je potrebna učiteljeva kreativnost, volja i želja za osmišljavanjem novih igara. Igra pruža učitelju mogućnost poboljšanja svog rada, učitelj također stječe nova znanja i iskustva kroz igre, ne samo osmišljavajući ih već i igrajući ih s učenicima. Cilj ovog rada jest prikazati važnost igre u nastavnom procesu, učenju, ali i razvoju djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Herman, Sara
Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
Herman, S. (2021) 'Učenje igrom u nastavi primarnog i nižeg sekundarnog obrazovanja', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {Herman, Sara}, year = {2021}, pages = {40}, keywords = {igra, u\v{c}enje, u\v{c}itelj, u\v{c}enik, nastava, primarno obrazovanje}, title = {U\v{c}enje igrom u nastavi primarnog i ni\v{z}eg sekundarnog obrazovanja}, keyword = {igra, u\v{c}enje, u\v{c}itelj, u\v{c}enik, nastava, primarno obrazovanje}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Herman, Sara}, year = {2021}, pages = {40}, keywords = {: play, learning, teacher, student, teaching, primary education}, title = {Learning through play in teaching primary and lower secondary education}, keyword = {: play, learning, teacher, student, teaching, primary education}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font