Pregled bibliografske jedinice broj: 1135336
Poznavanje učitelja o alternativnih školama
Poznavanje učitelja o alternativnih školama, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1135336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poznavanje učitelja o alternativnih školama
(Teachers' knowledge of alternative schools)
Autori
Martinez, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
05.07
Godina
2021
Stranica
48
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
alternativne škole, metode učenja i poučavanja, učitelji, nastava, osnovna škola
(alternative schools, teaching and learning methods, teachers, teaching, primary school)
Sažetak
U ovom diplomskom radu ukratko su prikazane neke od vrsta alternativnih škola koje postoje. Alternativne škole su vrste privatnih škola i, kao što sam naziv govori, to su drugačije škole, one koje nisu uobičajene. Neke od takvih škola su Waldorfska škola, Montessori škola, škola Celestina Freineta, škola Petera Petersena poznata pod nazivom Jenna-plan, Summerhill, Slobodna škola u Bochumu i jedna škola koja se izvorno nalazila u RH, a to je Ogledna šumska narodna škola na Tuškancu. Svaka od ovih škola koristi se autentičnim metodama. Uglavnom, cilj im je da je dijete slobodno, kreativno, samopouzdano i da samo uči, bez da se boji pitati za pomoć. Na temelju ovih škola i njihovih metoda, željelo se istražiti jesu li i koliko učitelji upoznati njima. Rad prikazuje koriste li se ovakvim metodama čak i ako nisu njima upoznati te postoji li razlika u njihovom korištenju s obzirom na mjesto rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)