Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135336

Poznavanje učitelja o alternativnih školama


Martinez, Katarina
Poznavanje učitelja o alternativnih školama, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec


CROSBI ID: 1135336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poznavanje učitelja o alternativnih školama
(Teachers' knowledge of alternative schools)

Autori
Martinez, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Čakovec

Datum
05.07

Godina
2021

Stranica
48

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
alternativne škole, metode učenja i poučavanja, učitelji, nastava, osnovna škola
(alternative schools, teaching and learning methods, teachers, teaching, primary school)

Sažetak
U ovom diplomskom radu ukratko su prikazane neke od vrsta alternativnih škola koje postoje. Alternativne škole su vrste privatnih škola i, kao što sam naziv govori, to su drugačije škole, one koje nisu uobičajene. Neke od takvih škola su Waldorfska škola, Montessori škola, škola Celestina Freineta, škola Petera Petersena poznata pod nazivom Jenna-plan, Summerhill, Slobodna škola u Bochumu i jedna škola koja se izvorno nalazila u RH, a to je Ogledna šumska narodna škola na Tuškancu. Svaka od ovih škola koristi se autentičnim metodama. Uglavnom, cilj im je da je dijete slobodno, kreativno, samopouzdano i da samo uči, bez da se boji pitati za pomoć. Na temelju ovih škola i njihovih metoda, željelo se istražiti jesu li i koliko učitelji upoznati njima. Rad prikazuje koriste li se ovakvim metodama čak i ako nisu njima upoznati te postoji li razlika u njihovom korištenju s obzirom na mjesto rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinez, Katarina
Poznavanje učitelja o alternativnih školama, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
Martinez, K. (2021) 'Poznavanje učitelja o alternativnih školama', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {Martinez, Katarina}, year = {2021}, pages = {48}, keywords = {alternativne \v{s}kole, metode u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, u\v{c}itelji, nastava, osnovna \v{s}kola}, title = {Poznavanje u\v{c}itelja o alternativnih \v{s}kolama}, keyword = {alternativne \v{s}kole, metode u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, u\v{c}itelji, nastava, osnovna \v{s}kola}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Martinez, Katarina}, year = {2021}, pages = {48}, keywords = {alternative schools, teaching and learning methods, teachers, teaching, primary school}, title = {Teachers' knowledge of alternative schools}, keyword = {alternative schools, teaching and learning methods, teachers, teaching, primary school}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font