Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135335

Obrazovanje Roma u osnovnoj školi: Usporedba mišljenja učitelja i budućih učitelja


Miloradov, Dunja
Obrazovanje Roma u osnovnoj školi: Usporedba mišljenja učitelja i budućih učitelja, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec


CROSBI ID: 1135335 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje Roma u osnovnoj školi: Usporedba mišljenja učitelja i budućih učitelja
(Education of Roma in elementary school: Comparison of teachers opinions and future teachers opinions)

Autori
Miloradov, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Čakovec

Datum
05.07

Godina
2021

Stranica
47

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
Romi, učitelji, budući učitelji, obrazovanje
(Roma, teachers, future teachers, education)

Sažetak
Učitelji imaju značajnu ulogu u odgoju i obrazovanju djece, oni mogu djelovati, motivirati i obogatiti učenika. Važno je da učitelj prihvati svu djecu jednako i da ih nauči poštovati i prihvaćati kulturne razlike. Ovim istraživanjem željela su se dobiti neka konkretna mišljenja o Romima i njihovom osnovnoškolskom obrazovanju. Istražila su se mišljenja učitelja i budućih učitelja i željelo se vidjeti ima li više sličnosti ili razlika u njihovim mišljenjima. Na studentima Učiteljskog fakulteta u Čakovcu provedena je anonimna anketa, a s učiteljima je u školama obavljen intervju i zagarantirala im se anonimnost. Nakon provedenog istraživanja moglo se zaključiti da učitelji i budući učitelji imaju slične stavove i slično razmišljaju o Romima i nekim stavkama važnim za njihovo obrazovanje. No, na dva pitanja osjetila se znatna razlika u mišljenjima. Ispostavilo se da većina budućih učitelja ne bi željela imati Rome u svom razredu i da ne bi ostavljali svoje osobne stvari u razredu u kojem ima Roma. S druge strane ispitani učitelji su u većini rekli da Romi obogaćuju njihov razred i da nemaju problema ostaviti svoje osobne stvari u razredu u kojem ima Roma. Što je razlog takvom mišljenju budućih učitelja? Naime, predrasude su dio naših života i to je nešto što naučimo od naše okoline. S druge strane učitelji imaju više iskustva u radu s Romima i oni su se vodili svojim iskustvom u ovim pitanjima, a ne nečime što su čuli od drugih. Važno je da se budući učitelji oslobode predrasuda i da svoj djeci pristupe jednako i otvoreno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miloradov, Dunja
Obrazovanje Roma u osnovnoj školi: Usporedba mišljenja učitelja i budućih učitelja, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
Miloradov, D. (2021) 'Obrazovanje Roma u osnovnoj školi: Usporedba mišljenja učitelja i budućih učitelja', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {Miloradov, Dunja}, year = {2021}, pages = {47}, keywords = {Romi, u\v{c}itelji, budu\'{c}i u\v{c}itelji, obrazovanje}, title = {Obrazovanje Roma u osnovnoj \v{s}koli: Usporedba mi\v{s}ljenja u\v{c}itelja i budu\'{c}ih u\v{c}itelja}, keyword = {Romi, u\v{c}itelji, budu\'{c}i u\v{c}itelji, obrazovanje}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Miloradov, Dunja}, year = {2021}, pages = {47}, keywords = {Roma, teachers, future teachers, education}, title = {Education of Roma in elementary school: Comparison of teachers opinions and future teachers opinions}, keyword = {Roma, teachers, future teachers, education}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font