Pregled bibliografske jedinice broj: 1135334
Društveno podcjenjivanje učitelja – analiza sadržaja društvenih mreža i anketiranje učitelja
Društveno podcjenjivanje učitelja – analiza sadržaja društvenih mreža i anketiranje učitelja, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1135334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno podcjenjivanje učitelja – analiza sadržaja društvenih mreža i anketiranje učitelja
(Social understimation od teachers – content analysis of social networks and teacher survey)
Autori
Granatir, Laura
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
05.07
Godina
2021
Stranica
57
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
status učitelja u društvu, podcijenjenost, učitelj, obrazovanje na daljinu
(teacher status in society, underestimation, teacher, distance education)
Sažetak
U posljednjih godinu dana, zbog trenutne pandemije, svi sudionici odgojno-obrazovnog procesa našli su se pred novim načinima poučavanja za koje su bili manje ili više spremni. Prelazak na online nastavu postao je novi način poučavanja učenika, čime je njihov dom postao nova učionica. Učitelji su se morali na različite načine snalaziti u načinima poučavanja učenika, a učenici su se zajedno s učiteljima i roditeljima morali tome prilagoditi. Nisu svi bili zadovoljni razvojem situacije, zbog čega su i roditelji i učitelji, neki u većoj, a neki u manjoj mjeri izražavali nezadovoljstvo. Budući da živimo u suvremenom dobu, kada smo svi međusobno povezani na društvenim mrežama nezadovoljstva su se iskazivala putem društvenih mreža. Čitajući i slušajući komentare o učiteljima dovodi se u pitanje stanje učiteljske profesije u društvu. U teoretskom dijelu rada govori se o statusu učitelja u društvu, zadovoljstvu učitelja njihovim poslom i materijalnim uvjetima rada u školi, kao i informatičkoj pismenosti učenika koja je bila veliki faktor u samostalnom sudjelovanju u nastavi na daljinu. Također govori se o poslovima učitelja (učitelja razredne nastave, učitelja predmetne nastave, učitelja u produženom boravku). Navedena je i važnost suradnje roditelja, učitelja i škole te koliko to utječe na uspjeh učenika. Govori se obrazovanju na daljinu, mogućnostima koje je Republiku Hrvatska ponudila kako bi taj prelazak bio što lakši te kako su sudionici odgojno-obrazovnog procesa bili time zadovoljni. Nadalje u radu navedena je analiza sadržaja društvenih mreža s primjerima komentara, metodologija i rezultati provedenog istraživanja. Istraživanjem se željelo ispitati što o općoj društvenoj podcijenjenosti i podcijenjenosti na društvenim mrežama misle sami učitelji koji su svoja mišljenja iskazali putem online ankete. U ispitivanju je sudjelovalo 672 učitelja (N=672) i prema dobivenim rezultatima učitelji ispitanici bez obzira na njihovo radno iskustvo, vrstu zaposlenja i vrstu razreda u kojem rade smatraju da su općedruštveno podcijenjeni kao i podcijenjeni na društvenim mrežama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)