Pregled bibliografske jedinice broj: 1135332
Mišljenja studenata o nastavi na daljinu
Mišljenja studenata o nastavi na daljinu, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1135332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja studenata o nastavi na daljinu
(Students’ opinion on distance education)
Autori
Copak, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
05.07
Godina
2021
Stranica
47
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
nastava, nastava na daljinu, multimedijska nastava, digitalni mediji
(teaching, distance education, multimedia teaching, digital media)
Sažetak
U posljednjih godinu dana, čovječanstvo se suočilo s pandemijom koronavirusa. Budući da je pandemija koronavirusa donijela promjene u svim životnim područjima, tako je došlo do promjena u održavanju nastave. Obrazovni sustav je bio primoran prijeći s kontaktne nastave na nastavu na daljinu. S provođenjem nastave na daljinu, uvelike je zastupljena suvremena nastava koja se u hrvatski školski sustav pokušava uvesti i preko kurikularne reforme. Suvremena nastava zasniva se na konstruktivističkoj i multimedijskoj nastavi. Konstruktivistička nastava aktivira pojedinca koji uči putem svojih kognitivnih i fizičkih aktivnosti. Multimedijska nastava ostvaruje ciljeve odgoja i obrazovana kombinacijom više različitih medija koji se nadopunjuju u odgovarajućim strategijama učenja i poučavanja s obzirom na željeni ishod. S obzirom na navedenu situaciju, provedeno je istraživanje o mišljenju studenata o nastavi na daljinu. U prvom dijelu rada teoretski su prikazani ključni pojmovi za razumijevanje navedene teme, dok su u drugom dijelu rada izneseni rezultati istraživanja o mišljenju studenata o nastavi na daljinu. Istraživanje je provedeno online preko aplikacije google docs na 454 ispitanika. Nakon obrade podataka, potvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika u mišljenju studenata s obzirom na spol i mjesto stanovanja. S druge pak strane, istraživanjem je potvrđeno da postoji statistički značajna razlika u mišljenju studenata o nastavi na daljinu s obzirom na različitu godinu studija i vrstu fakulteta. Dobiveni rezultati ukazuju na to da se nastava na daljinu i sam pristup profesora razlikuje od fakulteta do fakulteta, ali ovisi i o godini studija. Budući da je nastava na daljinu postala sve zastupljenija u obrazovnom sustavu, vjerojatno će s vremenom doći i do poboljšanja, ali i edukacije učitelja/nastavnika i budućih učitelja u organiziranje te vrste nastave. Prema tome, moguće je očekivati suprotne rezultate budućih istraživanja na temu nastave na daljinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)