Pregled bibliografske jedinice broj: 1135327
Primjena didaktičkih igara u nastavi matematike
Primjena didaktičkih igara u nastavi matematike, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1135327 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena didaktičkih igara u nastavi matematike
(Application of didactic games in mathematics teaching)
Autori
Juras, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
05.07
Godina
2021
Stranica
48
Mentor
Vuković, Predrag
Neposredni voditelj
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
igra, didaktička igra, nastava matematike, aktivnost učenika
(game, didactic games, teaching mathematics, student activity)
Sažetak
Ovim radom želi se prikazati važnost uporabe igre i didaktičke igre, posebno u početnoj nastavi matematike. Na početku se objašnjava igra, važnost igre te povezanost same didaktike i Kurikuluma. Potom se navode i objašnjavaju vrste didaktičkih igara i načini na koje se one mogu iskoristiti u nastavi matematike. Istraživanjem, koje je provedeno među učiteljima i učiteljicama razredne nastave, željelo se utvrditi koriste li didaktičke igre u nastavi matematike te koje igre koriste najčešće. Također, ispitani su i stavovi o prednostima i nedostacima same didaktičke igre u nastavi te na koji način igra utječe na učenika u odgojno-obrazovnom procesu. Učitelji su isto tako imali prilike i izjasniti se na koji način mogu promijeniti korištenje didaktičkih igara i materijala. Istraživački problem izriče da učitelji razredne nastave koriste didaktičke igre u svojoj nastavi te se trude držati korak s vremenom. Nadalje, istraživanje je dokazalo da je igra učenicima vrlo važna jer ih motivira za nastavni sadržaj, a također postaju aktivniji sudionici odgojno-obrazovnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb