Pregled bibliografske jedinice broj: 1135295
Upravljanje kvalitetom korisničkih podataka u poslovnim procesima
Upravljanje kvalitetom korisničkih podataka u poslovnim procesima // Kvaliteta jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Printera Grupa, 2020. str. 635-650 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1135295 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kvalitetom korisničkih podataka u
poslovnim procesima
(User data management in business processes)
Autori
Ivan Rezek
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kvaliteta jučer, danas, sutra
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Printera Grupa, 2020, 635-650
Skup
21. međunarodni simpozij o kvaliteti: Kvaliteta - jučer, danas sutra
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.03.2020. - 20.03.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
ITIL, usluga, GDPR, osobni podatak, životni ciklus usluge
(ITIL, service, GDPR, personal data, service life cycle)
Sažetak
Na području Europske unije (EU) donesena je uredba o zaštiti osobnih podatka te je prepoznata mogućnost stvaranja nove IT usluge koja bi olakšala nadzor, kontrole pristupa te upravljanje osobnim podacima. Predmet ovog rada su pravni i poslovni pritisci koji djeluju na organizacije unutar EU i one organizacije koje posluju sa zemljama članicama EU. Na temelju tih pritisaka objasnit će se uslugu koja bi organizacijama pomogla i olakšala rad s podacima. Za način implementacije koristit će se ITIL okvir dobrih praksi, pa će uslugu podijeliti na strategiju usluge, dizajn usluge, tranziciju usluge, rukovanje uslugom i stalna poboljšanja usluge. Objasnit će se neki osnovni pojmovi iz zakona, zašto je važno usklađivanje raditi na zakonskoj, procesnoj i tehničkoj razini i koje su dobrobiti svakog usklađivanja. Dati će se primjeri na koji način bi se olakšalo upravljanje podacima našim programskim rješenjem i kako povećati sigurnost implementacijom sigurnosnih politika i pravila grupa koristeći aktivni direktorij. Prikazat će se primjer dinamičkog maskiranja podataka u SQL serveru te objasniti koncept stalne enkripcije. Na kraju se navodi kako održavati uslugu te predvidjeti stalna poboljšanja usluge upravljanja korisničkim podacima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb