Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135295

Upravljanje kvalitetom korisničkih podataka u poslovnim procesima


Ivan Rezek
Upravljanje kvalitetom korisničkih podataka u poslovnim procesima // Kvaliteta jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Printera Grupa, 2020. str. 635-650 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1135295 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje kvalitetom korisničkih podataka u poslovnim procesima
(User data management in business processes)

Autori
Ivan Rezek

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Kvaliteta jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav - Zagreb : Printera Grupa, 2020, 635-650

Skup
21. međunarodni simpozij o kvaliteti: Kvaliteta - jučer, danas sutra

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.03.2020. - 20.03.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
ITIL, usluga, GDPR, osobni podatak, životni ciklus usluge
(ITIL, service, GDPR, personal data, service life cycle)

Sažetak
Na području Europske unije (EU) donesena je uredba o zaštiti osobnih podatka te je prepoznata mogućnost stvaranja nove IT usluge koja bi olakšala nadzor, kontrole pristupa te upravljanje osobnim podacima. Predmet ovog rada su pravni i poslovni pritisci koji djeluju na organizacije unutar EU i one organizacije koje posluju sa zemljama članicama EU. Na temelju tih pritisaka objasnit će se uslugu koja bi organizacijama pomogla i olakšala rad s podacima. Za način implementacije koristit će se ITIL okvir dobrih praksi, pa će uslugu podijeliti na strategiju usluge, dizajn usluge, tranziciju usluge, rukovanje uslugom i stalna poboljšanja usluge. Objasnit će se neki osnovni pojmovi iz zakona, zašto je važno usklađivanje raditi na zakonskoj, procesnoj i tehničkoj razini i koje su dobrobiti svakog usklađivanja. Dati će se primjeri na koji način bi se olakšalo upravljanje podacima našim programskim rješenjem i kako povećati sigurnost implementacijom sigurnosnih politika i pravila grupa koristeći aktivni direktorij. Prikazat će se primjer dinamičkog maskiranja podataka u SQL serveru te objasniti koncept stalne enkripcije. Na kraju se navodi kako održavati uslugu te predvidjeti stalna poboljšanja usluge upravljanja korisničkim podacima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hdmk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ivan Rezek
Upravljanje kvalitetom korisničkih podataka u poslovnim procesima // Kvaliteta jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Printera Grupa, 2020. str. 635-650 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Ivan Rezek (2020) Upravljanje kvalitetom korisničkih podataka u poslovnim procesima. U: Drljača, M. (ur.)Kvaliteta jučer, danas, sutra.
@article{article, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2020}, pages = {635-650}, keywords = {ITIL, usluga, GDPR, osobni podatak, \v{z}ivotni ciklus usluge}, title = {Upravljanje kvalitetom korisni\v{c}kih podataka u poslovnim procesima}, keyword = {ITIL, usluga, GDPR, osobni podatak, \v{z}ivotni ciklus usluge}, publisher = {Printera Grupa}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2020}, pages = {635-650}, keywords = {ITIL, service, GDPR, personal data, service life cycle}, title = {User data management in business processes}, keyword = {ITIL, service, GDPR, personal data, service life cycle}, publisher = {Printera Grupa}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font