Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135290

Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske


Ivančić, Ivana
Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1135290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske
(Application of Internal Marketing Practices in the Hotel Industry on the Market of the Republic of Croatia)

Autori
Ivančić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.07

Godina
2021

Stranica
62

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
interni marketing u hotelijerstvu ; zadovoljstvo zaposlenika, motivacija zaposlenika, interna komunikacija imidža u hotelijerstvu
(internal marketing in hospitality, employee satisfaction, employee motivation, internal branding in hospitality)

Sažetak
Cilj diplomskog rada je utvrditi upotrebu i ulogu internog marketinga i interne komunikacije imidža u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske. Provedena je studija slučaja, a metodom dubinskih intervjua dobiveni su rezultati među zaposlenicima menadžmenta i osoblja koji pokazuju kako upotreba ovih strategija u hotelijerstvu Hrvatske nije na zavidnoj razini. Posebno je začuđujući podatak kako hotel kategorije 5 zvjezdica u kojemu je provedeno primarno istraživanje nema vlastitu misiju i viziju kao ni temeljne vrijednosti na kojima bi dodatno gradio svoj imidž, kako među zaposlenicima tako i među eksternim korisnicima njihovih usluga. Praksa internog marketinga koristi se prvenstveno u vidu participativnog menadžmenta, ekstenzivne komunikacije menadžmenta s osobljem i treninga i edukacija dok primjena marketinških tehnika interno, tretiranje poslova kao proizvoda, tehnike privlačenja najboljih zaposlenika i podrška u praksi zapošljavanja ostaju zanemarene. Unatoč tome, osoblje pokazuje pozitivne reakcije na tehnike koje se već koriste unutar hotelskog poduzeća i daju dobru naznaku koristi i nužnosti kvalitetnije eksploatacije alata koje interni marketing i interna komunikacija imidža nude. Rad pruža detaljan uvid u korištene prakse kao i usporedbu rezultata s relevantnom literaturom te usporedbu odgovora između dvaju skupina ispitanika - menadžmenta i osoblja hotelskog poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivančić, Ivana
Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Ivančić, I. (2021) 'Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivan\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2021}, pages = {62}, keywords = {interni marketing u hotelijerstvu, zadovoljstvo zaposlenika, motivacija zaposlenika, interna komunikacija imid\v{z}a u hotelijerstvu}, title = {Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tr\v{z}i\v{s}tu Republike Hrvatske}, keyword = {interni marketing u hotelijerstvu, zadovoljstvo zaposlenika, motivacija zaposlenika, interna komunikacija imid\v{z}a u hotelijerstvu}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivan\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2021}, pages = {62}, keywords = {internal marketing in hospitality, employee satisfaction, employee motivation, internal branding in hospitality}, title = {Application of Internal Marketing Practices in the Hotel Industry on the Market of the Republic of Croatia}, keyword = {internal marketing in hospitality, employee satisfaction, employee motivation, internal branding in hospitality}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font