Pregled bibliografske jedinice broj: 1135290
Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske
Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1135290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na
tržištu Republike Hrvatske
(Application of Internal Marketing Practices in
the Hotel Industry on the Market of the
Republic of Croatia)
Autori
Ivančić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
06.07
Godina
2021
Stranica
62
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
interni marketing u hotelijerstvu ; zadovoljstvo zaposlenika, motivacija zaposlenika, interna komunikacija imidža u hotelijerstvu
(internal marketing in hospitality, employee satisfaction, employee motivation, internal branding in hospitality)
Sažetak
Cilj diplomskog rada je utvrditi upotrebu i ulogu internog marketinga i interne komunikacije imidža u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske. Provedena je studija slučaja, a metodom dubinskih intervjua dobiveni su rezultati među zaposlenicima menadžmenta i osoblja koji pokazuju kako upotreba ovih strategija u hotelijerstvu Hrvatske nije na zavidnoj razini. Posebno je začuđujući podatak kako hotel kategorije 5 zvjezdica u kojemu je provedeno primarno istraživanje nema vlastitu misiju i viziju kao ni temeljne vrijednosti na kojima bi dodatno gradio svoj imidž, kako među zaposlenicima tako i među eksternim korisnicima njihovih usluga. Praksa internog marketinga koristi se prvenstveno u vidu participativnog menadžmenta, ekstenzivne komunikacije menadžmenta s osobljem i treninga i edukacija dok primjena marketinških tehnika interno, tretiranje poslova kao proizvoda, tehnike privlačenja najboljih zaposlenika i podrška u praksi zapošljavanja ostaju zanemarene. Unatoč tome, osoblje pokazuje pozitivne reakcije na tehnike koje se već koriste unutar hotelskog poduzeća i daju dobru naznaku koristi i nužnosti kvalitetnije eksploatacije alata koje interni marketing i interna komunikacija imidža nude. Rad pruža detaljan uvid u korištene prakse kao i usporedbu rezultata s relevantnom literaturom te usporedbu odgovora između dvaju skupina ispitanika - menadžmenta i osoblja hotelskog poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija