Pregled bibliografske jedinice broj: 1135156
Body percussion (tjeloglazba) – sredstvo za poticanje sposobnosti učenja djece
Body percussion (tjeloglazba) – sredstvo za poticanje sposobnosti učenja djece // Međužupanijski stručni skup Dijete u igri, plesu i pokretu za odgojitelje u predškolskim ustanovama Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije
Osijek, Hrvatska; Đakovo, Hrvatska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1135156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Body percussion (tjeloglazba) – sredstvo za
poticanje sposobnosti učenja djece
(Body percussion - a means of stimulating
children's learning abilities)
Autori
Popović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Međužupanijski stručni skup Dijete u igri, plesu i pokretu za odgojitelje u predškolskim ustanovama Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; Đakovo, Hrvatska, 13.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
body percussion ; tjeloglazba ; glazba ; STEM ; STEAM
(body percussion ; music ; STEM ; STEAM)
Sažetak
Znanstvenici sve češće ističu da bi STEM sustav obrazovanja (znanost, tehnologija, inženjering, matematika) trebalo zamijeniti tzv. STEAM (znanost, tehnologija, inženjering, umjetnost, matematika) sustavom, obzirom da je dokazano da umjetnička područja potiču kreativno razmišljanje kod djece svih dobi. Body percussion (tjeloglazbu) je lako uključiti u svakodnevne aktivnosti. Ne zahtijeva posebnu opremu ili instrumente i može se izvoditi u otvorenim i zatvorenim prostorima. Može se prakticirati od najranije dobi i ne zahtijeva glazbeno predznanje. Postoje dokazi da povećava motoričke sposobnosti i kognitivne funkcije. Zahtijeva auditivnu, vizualnu i kinestetičku koncentraciju. Obzirom da se izvodi grupno, također potiče razvijanje socijalnih vještina i samopouzdanja, a postoje i studije koje dokazuju da pomaže smanjivanju stresa i anksioznosti. U predavanju su istaknute koristi korištenja ove metode u svakodnevnom radu s djecom, praktično je demonstrirana te je upućeno na dodatnu literaturu i priručnike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ana Popović
(autor)