Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135081

Primjena aplikacija za brojenje koraka kod učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole tijekom pandemije kovida


Hrg, Krešimir; Vukančić, Marina; Babić, Davorin; Busch, Tomislav
Primjena aplikacija za brojenje koraka kod učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole tijekom pandemije kovida // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : Pedagoške kompetencije u kineziologiji : zbornik radova / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 376-381 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1135081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena aplikacija za brojenje koraka kod učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole tijekom pandemije kovida
(The use of step counting applications in a student population from 5th to 8th grade of elementary school during covid pandemics)

Autori
Hrg, Krešimir ; Vukančić, Marina ; Babić, Davorin ; Busch, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : Pedagoške kompetencije u kineziologiji : zbornik radova / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 376-381

ISBN
978-953-317-063-3

Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
aplikacija ; motivacija ; aktivnost ; nastava
(application ; motivation ; activity ; teaching)

Sažetak
Učenici 5. – 8. razreda OŠ Ive Andrića (180 učenika) instalirali su na svoje pametne telefone jednu od četiri odbrane aplikacija koje broje prijeđene korake. Zadatak je bio da se dodatno aktiviraju tijekom svog slobodnog vremena u raznim aktivnostima (hodanje, trčanje) i pri tome se koriste aplikacijom. Projektni zadatak su provodili tijekom pet radnih dana za vrijeme društvostaja (eng. lockdown). Povratne informacije o provedenim aktivnostima dostavljene su u obliku izvješća svakog pojedinog učenika. Ovo je a bio primjer dobre prakse kako motivirati učenike za provedbu aktivnosti u novonastalim životnim okolnostima tijekom pandemije kovida.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Hrg (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrks.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hrg, Krešimir; Vukančić, Marina; Babić, Davorin; Busch, Tomislav
Primjena aplikacija za brojenje koraka kod učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole tijekom pandemije kovida // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : Pedagoške kompetencije u kineziologiji : zbornik radova / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 376-381 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Hrg, K., Vukančić, M., Babić, D. & Busch, T. (2021) Primjena aplikacija za brojenje koraka kod učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole tijekom pandemije kovida. U: Babić, V. & Trošt Bobić, T. (ur.)29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : Pedagoške kompetencije u kineziologiji : zbornik radova.
@article{article, author = {Hrg, Kre\v{s}imir and Vukan\v{c}i\'{c}, Marina and Babi\'{c}, Davorin and Busch, Tomislav}, year = {2021}, pages = {376-381}, keywords = {aplikacija, motivacija, aktivnost, nastava}, isbn = {978-953-317-063-3}, title = {Primjena aplikacija za brojenje koraka kod u\v{c}enika od 5. do 8. razreda osnovne \v{s}kole tijekom pandemije kovida}, keyword = {aplikacija, motivacija, aktivnost, nastava}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrg, Kre\v{s}imir and Vukan\v{c}i\'{c}, Marina and Babi\'{c}, Davorin and Busch, Tomislav}, year = {2021}, pages = {376-381}, keywords = {application, motivation, activity, teaching}, isbn = {978-953-317-063-3}, title = {The use of step counting applications in a student population from 5th to 8th grade of elementary school during covid pandemics}, keyword = {application, motivation, activity, teaching}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font