Pregled bibliografske jedinice broj: 1135081
Primjena aplikacija za brojenje koraka kod učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole tijekom pandemije kovida
Primjena aplikacija za brojenje koraka kod učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole tijekom pandemije kovida // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : Pedagoške kompetencije u kineziologiji : zbornik radova / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 376-381 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1135081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena aplikacija za brojenje koraka kod
učenika
od 5. do 8. razreda osnovne škole tijekom
pandemije kovida
(The use of step counting applications in a student population
from 5th to 8th grade of elementary school during
covid pandemics)
Autori
Hrg, Krešimir ; Vukančić, Marina ; Babić, Davorin ; Busch, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : Pedagoške kompetencije u kineziologiji : zbornik radova
/ Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 376-381
ISBN
978-953-317-063-3
Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
aplikacija ; motivacija ; aktivnost ; nastava
(application ; motivation ; activity ; teaching)
Sažetak
Učenici 5. – 8. razreda OŠ Ive Andrića (180 učenika) instalirali su na svoje pametne telefone jednu od četiri odbrane aplikacija koje broje prijeđene korake. Zadatak je bio da se dodatno aktiviraju tijekom svog slobodnog vremena u raznim aktivnostima (hodanje, trčanje) i pri tome se koriste aplikacijom. Projektni zadatak su provodili tijekom pet radnih dana za vrijeme društvostaja (eng. lockdown). Povratne informacije o provedenim aktivnostima dostavljene su u obliku izvješća svakog pojedinog učenika. Ovo je a bio primjer dobre prakse kako motivirati učenike za provedbu aktivnosti u novonastalim životnim okolnostima tijekom pandemije kovida.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb
Profili:
Krešimir Hrg
(autor)