Pregled bibliografske jedinice broj: 1135071
Edukacija o informacijskim tehnologijama u računovodstvu - analiza na području visokog školstva odabranih europskih zemalja
Edukacija o informacijskim tehnologijama u računovodstvu - analiza na području visokog školstva odabranih europskih zemalja // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 1; 243-265 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1135071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacija o informacijskim tehnologijama u
računovodstvu - analiza na području visokog
školstva odabranih europskih zemalja
(Education about information technologies in
accounting – analysis of higher education
systems
in selected European countries)
Autori
Novak, Ana ; Barišić, Ivana ; Mamić Sačer, Ivana
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 30
(2021), 1;
243-265
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
informacijska tehnologija ; računovodstvo ; računovodstvena edukacija ; Europa
(information technology ; accounting ; accounting education ; Europe)
Sažetak
Intenzivna primjena informacijskih tehnologija u svakodnevnom poslovanju ne mijenja samo tradicionalne načine obavljanja računovodstvenih zadataka, već traži i specijalizirana znanja i vještine. U tom smislu, od iznimnog je značaja edukacija vezana uz informacijske tehnologije i primjenu informacijskih tehnologija u računovodstvu, a koju budući profesionalni računovođe stječu tijekom formalnog obrazovanja na visokoškolskim institucijama. Cilj rada je istražiti pojavnost kolegija koji pružaju edukaciju o informacijskim tehnologijama na računovodstvenim smjerovima, na preddiplomskoj i diplomskoj razini studija, na visokoškolskim institucijama s AACSB akreditacijom (eng. The Association to Advance Collegiate Schools of Business) u odabranim europskim zemljama. U radu se također identificiraju vrste informacijskih tehnologija koje se izučavaju u okviru kolegija na računovodstvenim smjerovima na preddiplomskoj i diplomskoj razini studija. U istraživanju je korištena metoda analize sadržaja web stranica, pri čemu je analiziran 51 studijski program računovodstvenog usmjerenja. Rezultati provedenog empirijskog istraživanja nadopunjuju postojeće spoznaje pružajući uvid u informacijske tehnologije koje se izučavaju na preddiplomskoj i diplomskoj razini studijskih programa računovodstvenog usmjerenja u europskom kontekstu, a koje u značajnoj mjeri korespondiraju tehnologijama koje se primjenjuju u recentnoj računovodstvenoj praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit