Pregled bibliografske jedinice broj: 1134954
Zadatci više i niže kognitivne razine
Zadatci više i niže kognitivne razine // Matematika i škola, 22 (2021), 110; 195-200 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1134954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadatci više i niže kognitivne razine
(Tasks with higher- and lower-level cognitive
demand)
Autori
Jukić Matić, Ljerka ; Alilović, Jasmina
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 22
(2021), 110;
195-200
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
zadatak ; kognitivne razine ; viša ; niža
(tasks, cognitive demand ; higher level ; lower level)
Sažetak
Zadatak je osnova nastave matematike. Kakvim zadatcima izlažemo učenike, takvo znanje im i razvijamo. Ne samo znanje, već i shvaćanje o samoj prirodi matematike. Doživljavaju li učenici matematiku kao skup nepovezanih definicija, pravila i postupaka pokazuje da su često bili izloženi zadatcima u kojima se ne povezuju znanja različitih matematičkih domena. Ili da ne postoji veza između konceptualnog značenja nekog postupka i samog postupka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku, Odjel za matematiku
Profili:
Ljerka Jukić Matić
(autor)