Pregled bibliografske jedinice broj: 1134831
Slika hrvatske nogometne reprezentacije u medijima u kontekstu Svjetskoga nogometnog prvenstva 2018.
Slika hrvatske nogometne reprezentacije u medijima u kontekstu Svjetskoga nogometnog prvenstva 2018. // Communication management forum 2019 / Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. str. 42-57 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1134831 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slika hrvatske nogometne reprezentacije u medijima
u kontekstu Svjetskoga nogometnog prvenstva 2018.
Autori
Maleš, Dražen ; Labaš, Danijel ; Begović, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Communication management forum 2019
/ Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir - Zagreb : Veleučilište Edward Bernays, 2020, 42-57
ISBN
978-953-58317-4-7
Skup
Communication Management Forum 2019: U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.05.2019. - 11.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sport, mediji, analiza sadržaja, hrvatska nogometna reprezentacija, svjetsko nogometno prvenstvo
(sports, media, content analysis, Croatian national football team, FIFA World Cup)
Sažetak
Suvremeni svijet i njegova kultura bili bi nezamislivi bez sporta, kojega širokoj publici dostupnim čine mediji još od njegovih samih početaka. Veza sporta i medija osobito je vidljiva za vrijeme velikih sportskih manifestacija, poglavito kod medijski najzastupljenijih sportova od kojih se u Hrvatskoj, kao i u velikom broju svjetskih zemalja, ističe nogomet. Svjetsko nogometno prvenstvo jedno je od globalno najviše praćenih velikih sportskih događanja, a hrvatska nogometna reprezentacija svoj je najveći uspjeh na toj smotri ostvarila osvajanjem titule svjetskog viceprvaka u Rusiji 2018. godine. Postignuti uspjeh privukao je veliku pozornost domaće i međunarodne javnosti, ali i medija koji tada posvećuju značajan dio svojega sadržaja temama povezanim s nogometnim prvenstvom. Medijska slika koja je prevladavala u hrvatskim medijima od faze kvalifikacija do završetka Svjetskog nogometnog prvenstva predstavlja predmet ovoga istraživanja, kojim će se utvrditi medijski pristup izvještavanju i imidž reprezentacije koji je iz tog izvještavanja proizašao u promatranom razdoblju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb