Pregled bibliografske jedinice broj: 1134654
Povezanost društvenih mreža i socijalne kompetencije učenika
Povezanost društvenih mreža i socijalne kompetencije učenika // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva ; Kamo i kako dalje? / Peko, A. ; Ivanuš Grmek, M. ; Delcheva Dizdarevikj, J. (ur.).
Osijek, 2020. str. 389-397 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1134654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost društvenih mreža i socijalne kompetencije učenika
(Connection Between Social Networks and Students' Social Competence)
Autori
Šustek, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva ; Kamo i kako dalje?
/ Peko, A. ; Ivanuš Grmek, M. ; Delcheva Dizdarevikj, J. - Osijek, 2020, 389-397
ISBN
978-953-6965-96-0
Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Socijalna komepetncija ; mediji ; društvene mreže ; učenik
(Social Competence ; Media, Social Network ; Student)
Sažetak
Dio smo svijeta u kojemu su masovni mediji svuda prisutni. Sve više ljudi svoje slobodno vrijeme posvećuje nekoj vrsti masovnih medija, posebice računalu/mobilnom telefonu, a sve u svrhu uporabe internetskoga servisa – društvene mreže. Također, sve više učenika seže za takvim načinom komuniciranja. Putem društvenoga umrežavanja učenici stječu virtualnu popularnost i mnoštvo virtualnih prijatelja. Stoga promišljajući s pogleda društvenih mreža, moglo bi se reći da su iste uvelike povezane s razvojem socijalne kompetencije učenika. Međutim, postavlja se pitanje je li to uistinu tako. U radu će se na temelju teorijskih spoznaja nastojati pokazati kolika je važnost razvijenosti socijalne kompetencije učenika. Također, navest će se pregled i analiza relevantnih istraživanja koja su ispitivala povezanost masovnih medija, a ponajviše internetskog servisa – društvenih mreža, sa socijalnom kompetencijom učenika. S tim u svezi očekuje se da će rad imati pozitivne znanstvene, pedagoške, stručne i praktične učinke kao doprinos u navedenim dvama tematskim područjima te bi ujedno mogao biti i polazište za daljnje spoznaje i istraživanja o povezanosti i utjecaju masovnih medija, a ponajviše društvenih mreža, na razvoj socijalne kompetencije učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski