Pregled bibliografske jedinice broj: 1134449
Poticanje funkcionalnih vještina u djece s motoričkim poremećajima
Poticanje funkcionalnih vještina u djece s motoričkim poremećajima, 2021., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1134449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje funkcionalnih vještina u djece s
motoričkim poremećajima
Autori
Kovačević, Iva-Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.07
Godina
2021
Stranica
57
Mentor
Pinjatela, Renata
Ključne riječi
motorički poremećaji, edukacijsko-rehabilitacijski program, fina motorika, asistivna tehnologija
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi utjecaj individualnog edukacijsko- rehabilitacijskoprogramana izvođenje funkcionalnih vještina nakon intervencije na određena područja motorke. Za potrebe istraživanja korišteni su mjerni instrumenti: 1. Funkcionalno stupnjevanje grubih motoričkih funkcija (Gross Motor Function Classification System- GMFCS) 2. Klasifikacijski sustav manualne sposobnosti (Manual Ability Classification System- MACS) 3. The ABILHAND- Kidsquestionnaire. Istraživanje je provedeno u Centru za odgoj i obrazovanje Goljak
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(mentor)