Pregled bibliografske jedinice broj: 1134446
Stavovi odgojitelja o utjecaju medija na predčitačke sposobnosti djece
Stavovi odgojitelja o utjecaju medija na predčitačke sposobnosti djece // Unapređenje kvaliteta života djece i mladih/ Improving the quality of life of children and youth / Nikolić, MIlena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. str. 141-154 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1134446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi odgojitelja o utjecaju medija na
predčitačke sposobnosti djece
(The Attitudes of Educators about the Impact of
Media on Children's prereading abilites)
Autori
Krumes, Irena ; Vidović, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kvaliteta života djece i mladih/ Improving the quality of life of children and youth
/ Nikolić, MIlena ; Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019, 141-154
Skup
10. Međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Mjesto i datum
Istanbul, Turska, 21.06.2019. - 23.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
predčitačke vještine, mediji u dječjem vrtiću, predškolsko dijete, čitanje
(pre-school reading skills, media in kindergarten, pre-school child, reading)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati istraživanja o stavovima odgojitelja o medijima i njihovu utjecaju na predvještine čitanja u djece od treće do sedme godine života. Istraživanje želi pokazati rabe li odgojitelji u dječjim vrtićima medije u radu s djecom. Ispitanici su odgojitelji dječjih vrtića iz Čepina, Križevaca i Slavonskoga Broda. Rezultati istraživanja pokazali su da su odgojitelji nezadovoljni opremljenošću svojih vrtića medijima, nisu upoznati s mogućnostima korištenja medija u svrhu poticanja predčitačkih sposobnosti djece i većina ispitanika ih ne koristi u radu. Ispitanici smatraju da mediji mogu pozitivno utjecati na razvoj predčitačkih vještina u djece predškolske dobi, ali je za to potrebna stručnost odgojitelja i kontrolirani nadzor.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irena Krumes
(autor)