Pregled bibliografske jedinice broj: 1134418
Aktivno učenje u kontekstu odgoja i obrazovanja
Aktivno učenje u kontekstu odgoja i obrazovanja // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXII (2016), 3; 99-108 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1134418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivno učenje u kontekstu odgoja i obrazovanja
(Active Learning in the Context of Education)
Autori
Šustek, Ivana
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXII
(2016), 3;
99-108
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Aktivno učenje ; učenik ; učitelj
(Active Learning ; Student ; Teacher)
Sažetak
Živimo u društvu koje od pojedinca traži aktivnu suradnju u svim događanjima i izazovima. U skladu s tim, odgojno‐obrazovne ustanove trebaju odgovarati na potrebe društva, potičući pritom aktivnost svakog pojedinca. Budući da aktivno učenje potiče razvijanje znanja, vještina i sposobnosti (kompetencija), time ono predstavlja uspješan put prema kvalitetnom odgoju i obrazovanju. U radu se na temelju teorijskih spoznaja nastoji pokazati vrijednost i funkcija aktivnog učenja u kontekstu odgoja i obrazovanja. Također se navodi pregled i analiza relevantnih istraživanja koja su se bavila aktivnim učenjem u Republici Hrvatskoj, krenuvši od predškolskog i osnovnoškolskog pa sve do srednjoškolskog odgoja i obrazovanja. Očekuje se da će rad imati pozitivne znanstvene, pedagoške, praktične i stručne efekte u poticanju učestalije provedbe aktivnog učenja, a sve u svrhu stvaranja kvalitetnog odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski