Pregled bibliografske jedinice broj: 1134356
Suradničko učenje u funkciji razvoja partnersko-prijateljskog odnosa učenika i učitelja
Suradničko učenje u funkciji razvoja partnersko-prijateljskog odnosa učenika i učitelja // Partnerstvo u odgoju i obrazovanju (Zbornik sažetaka plenarnih izlaganja i priopćenja) / Buljubašić-Kuzmanović, V. ; Simel, S. ; Gazibara, S. ; Rengel, K. (ur.).
Osijek, 2015. str. 43-44 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopćenje)
CROSBI ID: 1134356 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko učenje u funkciji razvoja partnersko-prijateljskog odnosa učenika i učitelja
(Collaborative Learning in the Function of Developing a Partnership-Friendly Relationship between Students and Teachers)
Autori
Šustek, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, ostalo
Izvornik
Partnerstvo u odgoju i obrazovanju (Zbornik sažetaka plenarnih izlaganja i priopćenja)
/ Buljubašić-Kuzmanović, V. ; Simel, S. ; Gazibara, S. ; Rengel, K. - Osijek, 2015, 43-44
ISBN
978-953-314-081-0
Skup
Partnerstvo u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Suradničko učenje ; učenik ; učitelj
(Collaborative Learning ; Student ; Teacher)
Sažetak
Ovaj rad naglašava važnost suradničkog učenja u funkciji razvoja partnersko-prijateljskog odnosa učenika i učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski