Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1134343

Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme


Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Bagarić, Lidija
Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme // X Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem Jahorinski poslovni forum 2021: Jugoistočna Evropa u vrtlogu krize 2020, disruptivnih inovacija, politika i mjera za održivi privredni rast - zbornik radova / Božić, Radomir (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Pale, 2021. str. 85-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1134343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme
(Model of creating a specialized tourism product for post covid time)

Autori
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
X Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem Jahorinski poslovni forum 2021: Jugoistočna Evropa u vrtlogu krize 2020, disruptivnih inovacija, politika i mjera za održivi privredni rast - zbornik radova / Božić, Radomir - Sarajevo : Ekonomski fakultet Pale, 2021, 85-97

Skup
10. Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem Jahorinski poslovni forum 2021: Jugoistočna Evropa u vrtlogu krize 2020, disruptivnih inovacija, politika i mjera za održivi privredni rast

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 25.03.2021. - 26.03.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
post corona ; turizam ; ponuda ; model
(post corona ; tourism ; offer ; model)

Sažetak
Globalna pandemija covid-19 mijenja stavove, očekivanja i preferencije turista pri odabiru destinacija kamo će putovati. Slijedom toga pretpostavka je da bi tradicionalnu koncepciju kreiranja specijaliziranih turističkih proizvoda trebalo prilagoditi promijenjenom ponašanju turista pri vrednovanju destinacijskih ponuda. Nastavno na toj pretpostavci autori su definirali predmet provedenog istraživanja, a u cilju spoznaja smjernica za modificiranje tradicionalne koncepcije kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid-19 vrijeme. Nalazi provedenog istraživanja autora na prigodnom uzorku turista provedenih u drugoj polovini 2020. godine ukazuju da će specijalizirana turistička ponuda destinacije i ubuduće biti važan preduvjet održive konkurentnosti destinacije, no i da je potrebno mijenjati pristup pri kreiranju novih specijaliziranih turističkih proizvoda. Prema spoznajama iz provedenog istraživanja obilježja specijaliziranih turističkih proizvoda koje su turiste potaknuli na putovanje tijekom sezone 2020. godine nisu primarno bili vezani uz sadržaj ponude. Te spoznaje su predstavljene u formi sugestija o kojima u post-covid vremenu dodatno treba voditi računa pri razvoju i upravljanju specijaliziranom turističkom ponudom u cilju održavanja i jačanja konkurentnosti destinacije. Obilježja turističkih ponuda koja su turiste potaknula na putovanje tijekom 2020. godine ostati će relevantan okidač u donošenju kupovnih odluka za putovanje i u post-covid vremenu. U radu su autori ta obilježja povezali s vlastitim modelom kreiranja i upravljanja specijaliziranim turističkim proizvodom argumentirajući održivost modela u kontekstu konkurentnosti destinacije. Nalazi istraživanja su dokazali da konkurentna specijalizirana turistička ponuda za post-covid vrijeme treba omogućiti kako individualno, tako i obiteljsko sudjelovanje, osigurati dojam opuštajućeg i luksuznog sadržaja, implementirati aspekte lokalnih tradicija i gastronomije, te isticati visoke ekološke standarde i očuvanost krajobraza s jasnom asocijacijom pozitivnih reperkusija na zdravlje turista.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Lidija Bagarić (autor)

Avatar Url Neven Šerić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

jbf.ekofis.ues.rs.ba jbf.ekofis.ues.rs.ba

Citiraj ovu publikaciju:

Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Bagarić, Lidija
Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme // X Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem Jahorinski poslovni forum 2021: Jugoistočna Evropa u vrtlogu krize 2020, disruptivnih inovacija, politika i mjera za održivi privredni rast - zbornik radova / Božić, Radomir (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Pale, 2021. str. 85-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šerić, N., Jakšić Stojanović, A. & Bagarić, L. (2021) Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme. U: Božić, R. (ur.)X Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem Jahorinski poslovni forum 2021: Jugoistočna Evropa u vrtlogu krize 2020, disruptivnih inovacija, politika i mjera za održivi privredni rast - zbornik radova.
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Jak\v{s}i\'{c} Stojanovi\'{c}, An\djela and Bagari\'{c}, Lidija}, editor = {Bo\v{z}i\'{c}, R.}, year = {2021}, pages = {85-97}, keywords = {post corona, turizam, ponuda, model}, title = {Model kreiranja specijaliziranog turisti\v{c}kog proizvoda za post covid vrijeme}, keyword = {post corona, turizam, ponuda, model}, publisher = {Ekonomski fakultet Pale}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Jak\v{s}i\'{c} Stojanovi\'{c}, An\djela and Bagari\'{c}, Lidija}, editor = {Bo\v{z}i\'{c}, R.}, year = {2021}, pages = {85-97}, keywords = {post corona, tourism, offer, model}, title = {Model of creating a specialized tourism product for post covid time}, keyword = {post corona, tourism, offer, model}, publisher = {Ekonomski fakultet Pale}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font