Pregled bibliografske jedinice broj: 1134272
Publicitet i njegov potencijal u stvaranju povoljnog imidža financijske institucije
Publicitet i njegov potencijal u stvaranju povoljnog imidža financijske institucije // Zbornik radova Marketing države – Marketing hrvatske države XVII Kongres CROMAR Hrvatske / Rocco, Fedor (ur.).
Pula : Zagreb: EF Pula EF Zagreb, 2001. str. 313-318 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1134272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Publicitet i njegov potencijal u stvaranju
povoljnog imidža financijske institucije
(Publicity and its potential in creating an
effective image of a financial institution)
Autori
Šerić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Marketing države – Marketing hrvatske države XVII Kongres CROMAR Hrvatske
/ Rocco, Fedor - Pula : Zagreb : EF Pula EF Zagreb, 2001, 313-318
ISBN
061 336 659 11
Skup
XVII Kongres CROMAR Hrvatske
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Publicitet ; Imidž ; Financijska institucija
(Publicity ; Image ; Financial institution)
Sažetak
U radu se argumentira važnost publiciteta u kreiranju i održavanju poželjnog imidža financijske institucije u tranzicijskim zemljama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija