Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1134272

Publicitet i njegov potencijal u stvaranju povoljnog imidža financijske institucije


Šerić, Neven
Publicitet i njegov potencijal u stvaranju povoljnog imidža financijske institucije // Zbornik radova Marketing države – Marketing hrvatske države XVII Kongres CROMAR Hrvatske / Rocco, Fedor (ur.).
Pula : Zagreb: EF Pula EF Zagreb, 2001. str. 313-318 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1134272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Publicitet i njegov potencijal u stvaranju povoljnog imidža financijske institucije
(Publicity and its potential in creating an effective image of a financial institution)

Autori
Šerić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Marketing države – Marketing hrvatske države XVII Kongres CROMAR Hrvatske / Rocco, Fedor - Pula : Zagreb : EF Pula EF Zagreb, 2001, 313-318

ISBN
061 336 659 11

Skup
XVII Kongres CROMAR Hrvatske

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Publicitet ; Imidž ; Financijska institucija
(Publicity ; Image ; Financial institution)

Sažetak
U radu se argumentira važnost publiciteta u kreiranju i održavanju poželjnog imidža financijske institucije u tranzicijskim zemljama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Neven Šerić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šerić, Neven
Publicitet i njegov potencijal u stvaranju povoljnog imidža financijske institucije // Zbornik radova Marketing države – Marketing hrvatske države XVII Kongres CROMAR Hrvatske / Rocco, Fedor (ur.).
Pula : Zagreb: EF Pula EF Zagreb, 2001. str. 313-318 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Šerić, N. (2001) Publicitet i njegov potencijal u stvaranju povoljnog imidža financijske institucije. U: Rocco, F. (ur.)Zbornik radova Marketing države – Marketing hrvatske države XVII Kongres CROMAR Hrvatske.
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {313-318}, keywords = {Publicitet, Imid\v{z}, Financijska institucija}, isbn = {061 336 659 11}, title = {Publicitet i njegov potencijal u stvaranju povoljnog imid\v{z}a financijske institucije}, keyword = {Publicitet, Imid\v{z}, Financijska institucija}, publisher = {EF Pula EF Zagreb}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {313-318}, keywords = {Publicity, Image, Financial institution}, isbn = {061 336 659 11}, title = {Publicity and its potential in creating an effective image of a financial institution}, keyword = {Publicity, Image, Financial institution}, publisher = {EF Pula EF Zagreb}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font