Pregled bibliografske jedinice broj: 1134122
Usvajanje korištenja asistivne tehnologije kod djeteta s višestrukim teškoćama
Usvajanje korištenja asistivne tehnologije kod djeteta s višestrukim teškoćama, 2021., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1134122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usvajanje korištenja asistivne tehnologije kod
djeteta s višestrukim teškoćama
Autori
Vinceković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.06
Godina
2021
Stranica
46
Mentor
Pinjatela, Renata
Ključne riječi
asistivna tehnologija, eye gaze tehnologija, višestruke teškoće
Sažetak
Asistivna tehnologija predstavlja različite oblike opreme, programa ili proizvoda koji se koriste za povećanje, održavanje ili poboljšanje funkcionalnih sposobnosti osoba s teškoćama. Za djecu s višestrukim teškoćama korištenje asistivne tehnologije predstavlja mogućnost uključivanja u različite aktivnosti, a posljedično poboljšanje kvalitete života. Cilj ovog rada je prikazati primjer usvajanja korištenja asistivne tehnologije kod djeteta s višestrukim teškoćama u okviru edukacijsko- rehabilitacijskog rada Kabineta za asistivne tehnologije Specijalne bolnice Goljak. U svrhu prikaza usvajanja korištenja asistivne tehnologije korištena je kvalitativna metoda studije slučaja. Nakon proučavanja teorijskih postavki korištenja eye gaze tehnologija i izazova koji se javljaju u praksi, određena su problemska područja te je sastavljen upitnik koji je korišten tijekom polu-strukturiranog intervjua. Prilikom obrade prikupljenih podataka primjenjena je tematska analiza sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(mentor)