Pregled bibliografske jedinice broj: 1134020
Perspektive tehničke kulture u hrvatskom općem odgoju i obrazovanju
Perspektive tehničke kulture u hrvatskom općem odgoju i obrazovanju // 50 godina zajedno i 60 godina nastave tehničke kulture u našim osnovnim školama / Medved, Željko ; Labaš, Drago (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga tehničke kulture, 2021. str. 92-100
CROSBI ID: 1134020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Perspektive tehničke kulture u hrvatskom općem
odgoju i obrazovanju
(Perspectives of Technical Culture in Croatian
General Education)
Autori
Purković, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
50 godina zajedno i 60 godina nastave tehničke kulture u našim osnovnim školama
Urednik/ci
Medved, Željko ; Labaš, Drago
Izdavač
Hrvatski savez pedagoga tehničke kulture
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
92-100
ISBN
978-953-97409-1-5
Ključne riječi
opće obrazovanje ; STEM ; tehnička kultura ; tehničko obrazovanje
(general education ; STEM ; technical culture ; technology education)
Sažetak
U radu se razmatra uloga i značaj tehničkog područja nastave te se iznosi aktualno stanje i zastupljenost ovog područja u kurikulumu općeg i obveznog obrazovanja u Hrvatskoj. Iznsi se znanstvena argumentacija značaja i važnosti tehničkog odgoja i obrazovanja za cjeloviti razvoj učenika. Ujedno se elaboriraju načini realizacije nastave tehnike koji bi trebali dominirati i u Hrvatskom obrazovnom sustavu. U konačnici se iznosi osvrt na aktualna reformska kretanja pri čemu se elaboriraju glavni problemi zbog kojih je upitan uspjeh reforme te smjernice za implementaciju tehničkog odgoja i obrazovanja u kurikulum općeg obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)