Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133997

Umijeće osvajanja - umijeće brendiranja


Mijoč, Josipa
Umijeće osvajanja - umijeće brendiranja // Ars Eugenium – notni zapisi (Jasna Horvat i Luka Gotovac) / Ivana Buljubašić Srb (ur.).
Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2019. str. 1-13


CROSBI ID: 1133997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umijeće osvajanja - umijeće brendiranja
(The art of conquest - the art of branding)

Autori
Mijoč, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Ars Eugenium – notni zapisi (Jasna Horvat i Luka Gotovac)

Urednik/ci
Ivana Buljubašić Srb

Izdavač
Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji

Grad
Osijek

Godina
2019

Raspon stranica
1-13

ISBN
978-953-48063-3-3

Ključne riječi
brendiranje, Osijek, kreativna industrija, Ars Eugenium, Jasna Horvat
(branding, Osijek, creartive industry, Ars Eugenium, Jasna Horvat)

Sažetak
Umijeće osvajanja u ovoj knjizi poistovjećeno je s umijećem brendiranja, a u okviru projekta Ars Eugenium kojemu je ishodište istoimena poema osječke književnice i znanstvenice Jasne Horvat. Ars Eugenium oživljuje ulogu Eugena Savojskog u Osijeku i okruženju, a organiziranjem umjetničkih interpretacija istoimene poeme Institut Andizet osnažuje svoje djelovanje u smjeru brendiranja grada Osijeka temeljenog na promoviranju kulturne baštine te znanstvenog i umjetničkog propitivanja kreativne industrije. Projekt Osvojski usmjeren je na grad Osijek koji se brendira gradom koji osvaja - poviješću, baštinskim sadržajima te životom na prostoru Osijeka duljim od dvije tisuće godina. Rad donosi šest ciljeva projekta Ars Eugenium te prikazuje kako književnim tekstom ostvarivati poslovni model kružne kreativnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarno umjetničko polje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Josipa Forjan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.andizet.hr books.google.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mijoč, Josipa
Umijeće osvajanja - umijeće brendiranja // Ars Eugenium – notni zapisi (Jasna Horvat i Luka Gotovac) / Ivana Buljubašić Srb (ur.).
Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2019. str. 1-13
Mijoč, J. (2019) Umijeće osvajanja - umijeće brendiranja. U: Ivana Buljubašić Srb (ur.) Ars Eugenium – notni zapisi (Jasna Horvat i Luka Gotovac). Osijek, Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, str. 1-13.
@inbook{inbook, author = {Mijo\v{c}, Josipa}, year = {2019}, pages = {1-13}, keywords = {brendiranje, Osijek, kreativna industrija, Ars Eugenium, Jasna Horvat}, isbn = {978-953-48063-3-3}, title = {Umije\'{c}e osvajanja - umije\'{c}e brendiranja}, keyword = {brendiranje, Osijek, kreativna industrija, Ars Eugenium, Jasna Horvat}, publisher = {Andizet – Institut za znanstvena i umjetni\v{c}ka istra\v{z}ivanja u kreativnoj industriji}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Mijo\v{c}, Josipa}, year = {2019}, pages = {1-13}, keywords = {branding, Osijek, creartive industry, Ars Eugenium, Jasna Horvat}, isbn = {978-953-48063-3-3}, title = {The art of conquest - the art of branding}, keyword = {branding, Osijek, creartive industry, Ars Eugenium, Jasna Horvat}, publisher = {Andizet – Institut za znanstvena i umjetni\v{c}ka istra\v{z}ivanja u kreativnoj industriji}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font