Pregled bibliografske jedinice broj: 1133997
Umijeće osvajanja - umijeće brendiranja
Umijeće osvajanja - umijeće brendiranja // Ars Eugenium – notni zapisi (Jasna Horvat i Luka Gotovac) / Ivana Buljubašić Srb (ur.).
Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2019. str. 1-13
CROSBI ID: 1133997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umijeće osvajanja - umijeće brendiranja
(The art of conquest - the art of branding)
Autori
Mijoč, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Ars Eugenium – notni zapisi (Jasna Horvat i Luka Gotovac)
Urednik/ci
Ivana Buljubašić Srb
Izdavač
Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji
Grad
Osijek
Godina
2019
Raspon stranica
1-13
ISBN
978-953-48063-3-3
Ključne riječi
brendiranje, Osijek, kreativna industrija, Ars Eugenium, Jasna Horvat
(branding, Osijek, creartive industry, Ars Eugenium, Jasna Horvat)
Sažetak
Umijeće osvajanja u ovoj knjizi poistovjećeno je s umijećem brendiranja, a u okviru projekta Ars Eugenium kojemu je ishodište istoimena poema osječke književnice i znanstvenice Jasne Horvat. Ars Eugenium oživljuje ulogu Eugena Savojskog u Osijeku i okruženju, a organiziranjem umjetničkih interpretacija istoimene poeme Institut Andizet osnažuje svoje djelovanje u smjeru brendiranja grada Osijeka temeljenog na promoviranju kulturne baštine te znanstvenog i umjetničkog propitivanja kreativne industrije. Projekt Osvojski usmjeren je na grad Osijek koji se brendira gradom koji osvaja - poviješću, baštinskim sadržajima te životom na prostoru Osijeka duljim od dvije tisuće godina. Rad donosi šest ciljeva projekta Ars Eugenium te prikazuje kako književnim tekstom ostvarivati poslovni model kružne kreativnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarno umjetničko polje