Pregled bibliografske jedinice broj: 1133964
Procjena odgovarajućih metoda i sustava potpomognute komunikacije
Procjena odgovarajućih metoda i sustava potpomognute komunikacije // Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 73-84
CROSBI ID: 1133964 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena odgovarajućih metoda i sustava
potpomognute komunikacije
(Assessment of appropriate methods and systems
of AAC)
Autori
Magušić, Ružica ; Škorvaga, Katarina ; Pinjatela, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa
Urednik/ci
Ivšac Pavliša, Jasmina
Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
73-84
ISBN
978-953-8321-03-0
Ključne riječi
procjena ; metode i sustavi potpomognute komunikacije
(assessment ; methods and systems of AAC)
Sažetak
Potreba za potpomognutom komunikacijom u ranoj intervenciji ovisi o prirodi i složenosti djetetovih komunikacijskih potreba. U žarištu suvremenih kliničkih i znanstvenih istraživanja o komunikacijskim potrebama djece i mladih nalaze se etiološki čimbenici, uloga komunikacijskih interakcija za razvoj komunikacijskih vještina, procjena i intervencija te dostupnost asistivnih tehnologija. Osobitosti komunikacijskih teškoća djeteta, potencijalnog korisnika potpomognute komunikacije, variraju s njegovom kronološkom dobi i dijagnozom te stoga značajan izazov predstavlja razlikovanje različitih mehanizama i funkcija koje pridonose različitim komunikacijskim teškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-1030/A0/06/001/002 - Izgradnja nacionalnih kapaciteta za primjenu potpomognute komunikacije kao metode rane intervencije za djecu od 0-8 godina s razvojnim odstupanjima/teškoćama (RAINT ICT-AAC) (Ivšac Pavliša, Jasmina, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(autor)