Pregled bibliografske jedinice broj: 1133926
Učenje stranog jezika u funkciji razvoja slušanja i govora djece oštećena sluha
Učenje stranog jezika u funkciji razvoja slušanja i govora djece oštećena sluha // Multidisciplinarnost u području logopedske teorije i prakse / Cepanec, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 116-116 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1133926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje stranog jezika u funkciji razvoja slušanja
i govora djece oštećena sluha
(Studying a foreign language in hearing impaired
children)
Autori
Benzon, Deniza ; Dulčić, Adinda ; Tadić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Multidisciplinarnost u području logopedske teorije i prakse
/ Cepanec, M. - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo, 2015, 116-116
ISBN
978-953-55555-1-3
Skup
5. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Multidisciplinarnost u području logopedske teorije i prakse
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.09.2015. - 26.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
verbotonalni sistem, oštećenje sluha, audio -vizualna globalno-strukturalna metoda, strani jezik
(erbotonal system, hearing impairment, audio-visual global structural method, foreign language)
Sažetak
Guberina je svojim lingvističkim i fonološkim istraživanjima doveo do revolucionalnih promjena u shvaćanju i pristupu problemu slušanja. Njegova verbotonalna teorija ističe važnost sačuvanih frekvencijskih područja niskih frekvencija i transfera. Misao da se čujuća osoba učeći strani jezik ponaša kao osoba oštećena sluha bila je jedna od vodilja verbotonalne metode koja se do danas primjenjuje, razvija i usavršava, te se pokazala vrlo uspješnom u rehabilitaciji slušanja i govora, kao i u učenju stranih jezika. Iz verbotonalne teorije izrasla je AVGS metoda koju definiramo kao skup strukturalno-globalnih audio-vizualnih procesa u učenju i razvoju jezika. Da bi osoba oštećena sluha mogla usvojiti strani jezik, treba razviti slušanje i govor materinskog jezika do određene razine, kako bi se izgradio temelj za strani jezik koji će interaktivno utjecati na daljnji razvoj i bogaćenje materinskog jezika na svim razinama. U radu će se primjerima pokazati kako učenje stranog jezika pomaže djeci oštećena sluha u boljem strukturiranju i razvoju materinskog jezika na svim razinama.
Izvorni jezik
Hrvatski