Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133779

Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature


Mirosavljević, Ana; Bognar, Branko
Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 147-177 doi:10.21464/mo.26.2.10 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1133779 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature
(The characteristics of efficient professional teacher training in natural sciences subjects: A systematic overview of the literature)

Autori
Mirosavljević, Ana ; Bognar, Branko

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 26 (2019), 2; 147-177

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
eksperimentalna istraživanja ; nastava prirodoslovnih predmeta ; obrazovne promjene ; stručno usavršavanje ; sustavni pregled literature
(experimental research ; teaching in the natural sciences ; educational changes ; professional training ; systematic overview of the literature)

Sažetak
Kako bismo utvrdili značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta, na temelju sustavnog pregleda literature izabrali smo i proveli analizu devet učinkovitih eksperimentalnih i kvazi- eksperimentalnih istraživanja. Utvrdili smo kako bi stručno usavršavanje bilo dobro započeti inicijalnim radionicama koje je potrebno nastaviti kroz susrete zajednica učenja za vrijeme ostvarivanja promjena. Uz to je važno osigurati potporu i vođenje učitelja te nastavne materijale za učitelje i učenike. Stručno usavršavanje može biti učinkovito samo ako doprinese boljim učeničkim rezultatima, a to je moguće postići promjenama u nastavi koja bi trebala polaziti od jasno postavljenih ciljeva u skladu s kojima učitelji pripremaju nastavne aktivnosti koje učenike potiču na istraživanje, rješavanje životnih problema, aktivno i suradničko učenje te znanstveno i metakognitivno mišljenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Branko Bognar (autor)

Avatar Url Ana Mirosavljević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mirosavljević, Ana; Bognar, Branko
Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 147-177 doi:10.21464/mo.26.2.10 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Mirosavljević, A. & Bognar, B. (2019) Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature. Metodički ogledi, 26 (2), 147-177 doi:10.21464/mo.26.2.10.
@article{article, author = {Mirosavljevi\'{c}, Ana and Bognar, Branko}, year = {2019}, pages = {147-177}, DOI = {10.21464/mo.26.2.10}, keywords = {eksperimentalna istra\v{z}ivanja, nastava prirodoslovnih predmeta, obrazovne promjene, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, sustavni pregled literature}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo.26.2.10}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Zna\v{c}ajke u\v{c}inkovitog stru\v{c}nog usavr\v{s}avanja u\v{c}itelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature}, keyword = {eksperimentalna istra\v{z}ivanja, nastava prirodoslovnih predmeta, obrazovne promjene, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, sustavni pregled literature} }
@article{article, author = {Mirosavljevi\'{c}, Ana and Bognar, Branko}, year = {2019}, pages = {147-177}, DOI = {10.21464/mo.26.2.10}, keywords = {experimental research, teaching in the natural sciences, educational changes, professional training, systematic overview of the literature}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo.26.2.10}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {The characteristics of efficient professional teacher training in natural sciences subjects: A systematic overview of the literature}, keyword = {experimental research, teaching in the natural sciences, educational changes, professional training, systematic overview of the literature} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font