Pregled bibliografske jedinice broj: 1133756
Izazovi inkluzivnog obrazovanja –stavovi učitelja o odgojno-obrazovnom radu s učenicima sa specifičnim teškoćama učenja
Izazovi inkluzivnog obrazovanja –stavovi učitelja o odgojno-obrazovnom radu s učenicima sa specifičnim teškoćama učenja, 2019., diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 1133756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi inkluzivnog obrazovanja –stavovi učitelja o odgojno-obrazovnom radu s učenicima sa specifičnim teškoćama učenja
(Challenges of Inclusive Education -Teachers Attitudes on Educational Work with Pupilswith Specific Disabilities of Learning)
Autori
Tonković, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
20.05
Godina
2019
Stranica
65
Mentor
Ivanković, Iva
Ključne riječi
specifične teškoće učenja, inkluzija, stavovi učitelja
(Specific disabilities of learning, inclusive education, teachers attitudes)
Sažetak
Učenici sa specifičnim teškoćama učenja, kao i svi ostali učenici s teškoćama u razvoju, imaju određene potrebe za prilagodbama u učenju i poučavanju. Učitelji imaju zadatak pomoći svim učenicima da ostvare sve svoje potencijale, a inkluzivno obrazovanje im stvara dodatan izazov kako bi svi učenici, i oni sa specifičnim teškoćama učenja i oni bez teškoća, mogli dobiti kvalitetan i primjeren odgoj i obrazovanje. Cilj istraživanja jesu stavovi učitelja o radu s učenicima sa specifičnim teškoćama učenja, a njime su obuhvaćeni učiteljiod prvog do osmog razreda triju osnovnih škola u gradu Zagrebu. Istraživanje je provedeno za potrebe ovoga rada, a rezultati implicirajusmjernice za unaprjeđenje formalnog obrazovanja učenika sa specifičnim teškoćama učenjakao i poticaj za daljnjaistraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)