Pregled bibliografske jedinice broj: 1133755
Pripremljenost studenata diplomskog studija kroatistike za odgoj i obrazovanje učenika s disleksijom i disgrafijom
Pripremljenost studenata diplomskog studija kroatistike za odgoj i obrazovanje učenika s disleksijom i disgrafijom, 2019., diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 1133755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pripremljenost studenata diplomskog studija kroatistike za odgoj i obrazovanje učenika s disleksijom i disgrafijom
(Preparation of graduate students of Croatian studies for education pupilswith dyslexia and dysgraphia)
Autori
Harapin, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2019
Stranica
71
Mentor
Ivanković, Iva
Ključne riječi
disleksija, disgrafija, individualizirani odgojno obrazovni program, kroatistika
(dyslexia, dysgraphia, individualized educational curriculum, Croatian studies)
Sažetak
Pomoću vještina čitanja i pisanja dijete stječe i razvija znanje, no za određenu djecu one predstavljaju teškoću. U ovom diplomskom radu detaljnije će se opisati specifične teškoće učenja, tj. disleksiju(teškoćučitanja) i disgrafiju(teškoćupisanja) te predstaviti istraživanje provedeno među studentima 5. godine diplomskog studija kroatistike svih Filozofskih fakulteta u Republici Hrvatskoj (Osijek, Rijeka, Split, Zadar, Zagreb) čiji je cilj bio otkriti koliko su studenti upoznati s navedenim teškoćama učenja, sastavljanjem individualiziranog odgojno obrazovnogprogramate procjenjuju li se kompetentnima za poučavanje hrvatskog jezika i književnosti takvim učenicima. Budući nastavnici u svojim će razredima zasigurno imati i djecu s navedenim teškoćama te se očekuje da ih je studij adekvatno osposobio (pripremio)za poučavanje takvih učenika kako bi imali jednake obrazovne šanse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)