Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133749

Posebnosti odgoja i obrazovanja djeĉaka s poremećajem iz spektraautizma-studija sluĉaja


Budek, Tea
Posebnosti odgoja i obrazovanja djeĉaka s poremećajem iz spektraautizma-studija sluĉaja, 2021., diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 1133749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Posebnosti odgoja i obrazovanja djeĉaka s poremećajem iz spektraautizma-studija sluĉaja
(Peculiarities of careand education of a boywith autism spectrum disorder -a case study)

Autori
Budek, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
22.01

Godina
2021

Stranica
82

Mentor
Ivanković, Iva

Ključne riječi
autizam, poremećaj iz autističnog spektra, inkluzija, rana intervencija
(autism, autism spectrum disorder, inclusion, early intervention)

Sažetak
U ovome je radu cilj istražiti i opisati specifičnosti i izazove u odgoju i obrazovanju dječaka s poremećajem iz spektra autizma u predškolskom i obiteljskom okruženjuprema slučaju dječaka s kojim, kao osobni pomoćnik, radim izvjesno vrijeme.Prvotno će se, dakle, iznijeti neke pojedinosti o djetetu i njegovoj obitelji relevantne za ovaj rad. To se odnosi na period trudnoće, preko roĎenja djeteta pa sve do uočavanja problema. Prilikom uočenog problema, ključno je istaknuti i reakcije obitelji i bliskih mu osoba te kako je tekao njihov put odtraženja stručne pomoći do dobivanja dijagnoze i odgovarajućeg programa rane intervencije, odnosno terapije. S druge strane, u radu će biti istaknuti i problemi i izazovi, odnosno poteškoće s kojima su se susretali sami roditelji, ali i djelatnici ustanove za rani i predškolskiodgoj i obrazovanjepri radu s dječakom. TakoĎer, bit će riječi o tome kako se sama ustanova prilagoĎavala dječaku te kakvim ocjenjuju razinu inkluzivnosti ustanove, odnosno kako percipiraju uključivanje djece s posebnim potrebama u redovite programe ranog i predškolskogodgoja i obrazovanja. Ključnim dijelom smatram praćenje samih rezultata kojima mi je intencija usporediti njegovo stanje u razdoblju prije dolaska asistenta, preko dolaska asistenta pa sve do trenutne situacije te naglasiti do kojih je pomaka došlo u njegovom komunikacijskom, ekspresivnom i spoznajnom razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Iva Ivanković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Budek, Tea
Posebnosti odgoja i obrazovanja djeĉaka s poremećajem iz spektraautizma-studija sluĉaja, 2021., diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb
Budek, T. (2021) 'Posebnosti odgoja i obrazovanja djeĉaka s poremećajem iz spektraautizma-studija sluĉaja', diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Budek, Tea}, year = {2021}, pages = {82}, keywords = {autizam, poreme\'{c}aj iz autisti\v{c}nog spektra, inkluzija, rana intervencija}, title = {Posebnosti odgoja i obrazovanja dje\^{c}aka s poreme\'{c}ajem iz spektraautizma-studija slu\^{c}aja}, keyword = {autizam, poreme\'{c}aj iz autisti\v{c}nog spektra, inkluzija, rana intervencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Budek, Tea}, year = {2021}, pages = {82}, keywords = {autism, autism spectrum disorder, inclusion, early intervention}, title = {Peculiarities of careand education of a boywith autism spectrum disorder -a case study}, keyword = {autism, autism spectrum disorder, inclusion, early intervention}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font