Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133748

Prilagodba razrednoga ozračja za integraciju djece s ADHD-om


Guberac, Anita
Prilagodba razrednoga ozračja za integraciju djece s ADHD-om, 2020., diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 1133748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilagodba razrednoga ozračja za integraciju djece s ADHD-om
(Adjusting the classroom atmospherefor the integration of children with ADHD)

Autori
Guberac, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
16.12

Godina
2020

Stranica
71

Mentor
Ivanković, Iva

Ključne riječi
azredno ozraĉje, integracija djece s ADHD-om, dijete s ADHD-om
(classroom atmosphere, integration of children with ADHD, child with ADHD)

Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja utvrditi i opisati važnost prilagodbe razrednoga ozraĉja u kontekstu osiguranja optimalnoga razvoja djeteta s ADHD-om.Korištena je kvalitativna metodologija. Sami podatci prikupljani su postupkom intervjuiranja osam magistriprimarnoga obrazovanja. Dakle, korištenisu primarni podatci dobiveni iz polustrukturiranihintervjua.Dobiveni rezultati ukazuju na to kako ispitaniceu svojemuraduponajviše teže pružanju podrške, razumijevanja i empatijedjeci s ADHD-om. Odnos uĉenika s ADHD-om s drugim uĉenicima urazredu procijenjen je osobito znaĉajnim za funkcioniranje samoga uĉenika te je utvrĊeno kakou oblikovanju istoga glavnu ulogu ima uĉitelj(ica). Nadalje, prepoznato je i stavljanje naglaska na odabir takvih tipova aktivnosti koji zahtijevaju kretanje uĉenikapoput uvoĊenja dodatnog zadatka za uĉenika s ADHD-om.Pri govoru o akterima koji neposredno utjeĉu na oblikovanje razrednoga ozraĉja, utvrĊena je važnost kvalitetne suradnjes roditeljima djeteta s ADHD-omte je razmatrana uloga pomoćnika u nastavi. Uoĉeno je nekoliko prednostipotonjeg konceptakoje se uglavnom odnose na pružanje socio-emocionalne podrške uĉeniku s ADHD-omte rasterećenost uĉitelja, ali i nedostataka, ponajviše u vidu nedostatne educiranostisamih pomoćnika. Kvaliteta inicijalnogaobrazovanja uĉitelj(ic)ana uĉiteljskim studijima od strane je velikoga dijelaispitanica procijenjena niskom, a samo polovica ispitanih posjeduje odreĊeni vid iskustva u dodatnim usavršavanjima te edukacijama namijenjenim jaĉanju kompetencija za rad s djecom s ADHD-om.U kontekstu povećanjakvalitete rada s djecom s ADHD-omprepoznata je i važnost suradnjesa struĉnom službom škole, no neznatni dio ispitanica ovoj temi daje osobit znaĉaj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Iva Ivanković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Guberac, Anita
Prilagodba razrednoga ozračja za integraciju djece s ADHD-om, 2020., diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb
Guberac, A. (2020) 'Prilagodba razrednoga ozračja za integraciju djece s ADHD-om', diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Guberac, Anita}, year = {2020}, pages = {71}, keywords = {azredno ozra\^{c}je, integracija djece s ADHD-om, dijete s ADHD-om}, title = {Prilagodba razrednoga ozra\v{c}ja za integraciju djece s ADHD-om}, keyword = {azredno ozra\^{c}je, integracija djece s ADHD-om, dijete s ADHD-om}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Guberac, Anita}, year = {2020}, pages = {71}, keywords = {classroom atmosphere, integration of children with ADHD, child with ADHD}, title = {Adjusting the classroom atmospherefor the integration of children with ADHD}, keyword = {classroom atmosphere, integration of children with ADHD, child with ADHD}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font