Pregled bibliografske jedinice broj: 1133633
Imidž i identitet hrvatskih otočnih destinacija: studija slučaja otoka Hvara i Malog Lošinja
Imidž i identitet hrvatskih otočnih destinacija: studija slučaja otoka Hvara i Malog Lošinja // 2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država“
Zagreb, Hrvatska; Osijek, Hrvatska, 2021. str. - (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1133633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž i identitet hrvatskih otočnih destinacija: studija slučaja otoka Hvara i Malog Lošinja
(Image and identity of Croatian island destinations: Case study of the islands of Hvar and Mali Lošinj)
Autori
Perinić Lewis, Ana ; Matečić, Ingeborg
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Osijek, Hrvatska, 19.05.2021. - 20.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hrvatske otočne destinacije, destinacijski imidž, reprezentacija otočnih identiteta, Hvar, Mali Lošinj
(Croatian island destinations, destination image, representation of island’s identities, Hvar, Mali Lošinj)
Sažetak
Otočni turizam dominantni je izvor zaposlenja i prihoda u hrvatskom otočnom gospodarstvu te predstavlja vodeću gospodarsku aktivnost koja je zamijenila tradicionalne otočne djelatnosti ili ih upotpunjava. Snažan i jedinstven imidž osnova je destinacijskog pozicioniranja na turističkom tržištu, ali i vrijedan segment konkurentske prednosti nad ostalim otočnim destinacijama. Komparativna vrijednost otoka kao turističkih odredišta počiva na jedinstvenoj prirodnoj i kulturnoj baštini, ali i posebnostima otočnoga načina života koje otoke i otočne zajednice razlikuje od ostalih turističkih destinacija, dok konkurentska vrijednost leži u načinima ekonomske valorizacije svih raspoloživih resursa same turističke destinacije. Cilj izlaganja jest prikazati važnost prepoznavanja posebnosti resursa otočne destinacije kako bi se oblikovao jedinstven i uspješan destinacijski imidž i brand utemeljen na reprezentaciji otočnog identiteta prihvatljivog lokalnoj zajednici. Provest će se komparativna analiza imidža i identiteta dviju otočnih destinacija: otoka Hvara i Malog Lošinja. Analizirat će se i prikazati obilježja korištena u procesu stvaranja imidža cijelog otoka te istražiti odražavaju li odabrani imidži otočne identitete te lokalne otočne posebnosti. Osim toga, prikazat će se izazovi u stvaranju dosljednog i jedinstvenog destinacijskog imidža i njegove posljedice na predstavljanje specifičnih kulturnih identiteta otočnih gradova i manjih općina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Etnologija i antropologija
Napomena
Online-kongres
https://www.imin.hr/konferencija-migracije-i-identitet-kultura-ekonomija-drzava-19-21-5/
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Institut za antropologiju