Pregled bibliografske jedinice broj: 1133622
RAZINA INTRINZIČNE MOTIVACIJE KOD STUDENATA U REDOVITOJ NASTAVI TZK I U NASTAVI IZBORNOG PROGRAMA RAGBI
RAZINA INTRINZIČNE MOTIVACIJE KOD STUDENATA U REDOVITOJ NASTAVI TZK I U NASTAVI IZBORNOG PROGRAMA RAGBI // Pedagoške kompetencije u kineziologiji / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 236-241 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1133622 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZINA INTRINZIČNE MOTIVACIJE KOD STUDENATA U
REDOVITOJ NASTAVI TZK I U NASTAVI
IZBORNOG PROGRAMA RAGBI
(LEVEL OF INTRINSIC MOTIVATION IN STUDENTS IN
REGULAR PE TEACHING AND IN TEACHING
RUGBY ELECTION PROGRAM)
Autori
Milinović, Ivan ; Čule Marko ; Constanza Lizačić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagoške kompetencije u kineziologiji
/ Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 236-241
ISBN
978-953-317-064-0
Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
studenti, intrinzična motivacija, nastava, tjelesna i zdravstvena kultura
(student's, intrinsic motivation, teaching, Physical Education)
Sažetak
Cilj je ovog rada bio utvrditi razlike u razini intrinzične motivacije između dviju grupa studenata koje su pohađale redovitu nastavu odnosno izborni program ragbija. Intrinzična motivacija procijenjena je upitnikom Intrinsic Motivation Inventory na uzorku od 83 studenata u dobi od 19, 98±1, 20 godina Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati Man-Whitneyjeva U testa ukazuju kako studenti koji pohađaju izborni program nastave Ragbi značajno više uživaju u tjelesnoj aktivnosti uz manje pritiska te pridodaju veću važnost tjelesnoj aktivnosti na nastavi od studenata koji pohađaju redovitu nastavu TZK. Uključivanje studenata u razne programe jedan je od načina da nastavu učinimo njima zanimljivijom time i produktivnijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb