Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133606

Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske


Babić, Zdenko; Tomašević, Marija
Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske // Napredak (Zagreb), 162 (2021), 1-2; 137-166 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1133606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske

Autori
Babić, Zdenko ; Tomašević, Marija

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 162 (2021), 1-2; 137-166

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
cjeloživotno učenje, komparativna analiza, metoda otvorene koordinacije, hrvatska politika cjeloživotnog učenja
(comparative analysis, Croatian policy of lifelong learning, life long learning, open method of coordination)

Sažetak
Cjeloživotno učenje značajnu ulogu dobiva 60-ih godina prošloga stoljeća kada se učenje i znanje počinje smatrati rješenjem za lakšu i bolju prilagodbu država novonastalim globalizacijskim trendovima. Ono postaje okosnica ekonomskog i socijalnog razvoja te biva uključeno u javne politike europskih država od kojih svaka na svoj način razvija i provodi koncept cjeloživotnog učenja. Metodom otvorene koordinacije svaka država, pa tako i Hrvatska, razvija vlastitu inačicu koncepta cjeloživotnog učenja. Ovaj rad donosi analizu statističkih podataka koji ukazuju na različite strukture, mjere i u konačnici ishode navedene politike u nekoliko europskih zemalja, s posebnim fokusom na stanje u Hrvatskoj. Za kraj su iznesene preporuke za unapređenje ove politike u Hrvatskoj, s obzirom na veliki značaj koji ista ima za socijalnu dobrobit pojedinca, konkurentnost gospodarstva, ali i države u cijelosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdenko Babić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Zdenko; Tomašević, Marija
Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske // Napredak (Zagreb), 162 (2021), 1-2; 137-166 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Babić, Z. & Tomašević, M. (2021) Komparativna analiza politika i participacije u cjeloživotnom učenju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske. Napredak (Zagreb), 162 (1-2), 137-166.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Zdenko and Toma\v{s}evi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {137-166}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, komparativna analiza, metoda otvorene koordinacije, hrvatska politika cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {162}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Komparativna analiza politika i participacije u cjelo\v{z}ivotnom u\v{c}enju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, komparativna analiza, metoda otvorene koordinacije, hrvatska politika cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Zdenko and Toma\v{s}evi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {137-166}, keywords = {comparative analysis, Croatian policy of lifelong learning, life long learning, open method of coordination}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {162}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Komparativna analiza politika i participacije u cjelo\v{z}ivotnom u\v{c}enju izabranih zemalja Europske unije i Republike Hrvatske}, keyword = {comparative analysis, Croatian policy of lifelong learning, life long learning, open method of coordination} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ERIC: Educational Resources Information
  • Sociological Abstracts
  • Social Science Premium Collection, Sociology Collection, Ebsco Education Source, T&F Educational Research Abstracts Online





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font