Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133592

Stavovi odgojitelja o provedbi inkluzivnoga odgoja i obrazovanja


Pavičić, Franka; Ivanković, Iva
Stavovi odgojitelja o provedbi inkluzivnoga odgoja i obrazovanja // Suradnički odnosi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb : Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2021. str. 243-251 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1133592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi odgojitelja o provedbi inkluzivnoga odgoja i obrazovanja
(Attitudes of educators on the implementation of inclusive education)

Autori
Pavičić, Franka ; Ivanković, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Suradnički odnosi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Kolar Billege, Martina - Zagreb : Čakovec : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2021, 243-251

ISBN
978-953-8115-88-2

Skup
Zajedno rastemo - Suradnički odnosi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 10.06.2021. - 11.06.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
djeca s teškoćama ; inkluzija ; inkluzivni odgoj i obrazovanje ; rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(children with disabilities ; inclusion ; inclusive education ; early and preschool education)

Sažetak
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje početak je i temelj inkluzivnoga obrazovanja te predstavlja važnu sastavnicu cjelokupnoga razvoja pojedinca. Od iznimne je važnosti djeci s teškoćama pružiti stručnu i primjerenu podršku za kvalitetno sudjelovanje u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, a budući da su odgojitelji ključni u tom procesu, njihovo je poimanje inkluzivnogaodgoja i obrazovanja također važno. S obzirom na relevantnost uloge koju stavovi odgojitelja imaju u provedbi inkluzivnoga obrazovanja, primaran je cilj ovog rada utvrditi stavove odgojitelja prema uključivanju djece s teškoćama u rani i predškolski odgoji obrazovanje te otkriti razlikuju li se oni u stavovima s obzirom na dob, stupanj obrazovanja, stručno usavršavanje i iskustvo u radu s djecom s teškoćama u razvoju. U istraživanju je sudjelovalo 53 odgojitelja dvaju dječjih vrtića na području grada Zagreba te je korišten modificirani upitnik: „Mišljenja o integraciji učenika/studenata s invaliditetom“. Prema rezultatima istraživanja utvrđeno je da su stavovi odgojitelja o uključivanju djece s teškoćama blago pozitivni te da ne postoje statistički značajne razlike u stavovima odgojitelja s obzirom na dob, stupanj obrazovanja, dodatna stručna usavršavanja i iskustvo u radu s djecom s teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Iva Ivanković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić, Franka; Ivanković, Iva
Stavovi odgojitelja o provedbi inkluzivnoga odgoja i obrazovanja // Suradnički odnosi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb : Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2021. str. 243-251 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Pavičić, F. & Ivanković, I. (2021) Stavovi odgojitelja o provedbi inkluzivnoga odgoja i obrazovanja. U: Kolar Billege, M. (ur.)Suradnički odnosi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Franka and Ivankovi\'{c}, Iva}, editor = {Kolar Billege, M.}, year = {2021}, pages = {243-251}, keywords = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, inkluzija, inkluzivni odgoj i obrazovanje, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, isbn = {978-953-8115-88-2}, title = {Stavovi odgojitelja o provedbi inkluzivnoga odgoja i obrazovanja}, keyword = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, inkluzija, inkluzivni odgoj i obrazovanje, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Cvr\v{c}ak}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Franka and Ivankovi\'{c}, Iva}, editor = {Kolar Billege, M.}, year = {2021}, pages = {243-251}, keywords = {children with disabilities, inclusion, inclusive education, early and preschool education}, isbn = {978-953-8115-88-2}, title = {Attitudes of educators on the implementation of inclusive education}, keyword = {children with disabilities, inclusion, inclusive education, early and preschool education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Cvr\v{c}ak}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font