Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133540

Socijalni kapital i online identitet: povezanost socijalnog kapitala i samopredstavljanja u kibernetičkom prostoru


Marelić, Marko
Socijalni kapital i online identitet: povezanost socijalnog kapitala i samopredstavljanja u kibernetičkom prostoru, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1133540 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalni kapital i online identitet: povezanost socijalnog kapitala i samopredstavljanja u kibernetičkom prostoru
(Social capital and online identity: the connection between social capital and self- representation in cyberspace)

Autori
Marelić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.02

Godina
2018

Stranica
94

Mentor
Nikodem, Krunoslav

Ključne riječi
socijalni kapital ; online identitet ; samopredstavljanje ; društvene mreže
(social capital ; online identity ; self-presentation ; social networks)

Sažetak
Svakodnevno korištenje društvenih mreža kod velikog je broja ljudi otvorilo novu „pozornicu“ za predstavljanje slike o sebi i izgradnju identiteta. Cilj rada je istražiti postoji li povezanost između socijalnog kapitala i načina samopredstavljanja (izražavanja identiteta) na društvenim mrežama. Za potrebe istraživanja kreirano je šest instrumenata pomoću kojih je mjeren socijalni kapital, elementi samopredstavljanja te sociodemografske karakteristika ispitanika. Istraživanje je provedeno online anketnim obrascem na prigodnom uzorku od 301 ispitanika. Pronađeni su neki zanimljivi i vrijedni rezultati koji govore u prilog osnovnoj hipotezi rada, točnije povezanosti socijalnog kapitala i online identiteta. Ispitanici koji vole društvene mreže jer ih više ljudi može primijetiti imaju viši socijalni kapital od onih koji tvrde da se to ne odnosi na njih. Zatim, ispitanici koji koriste vlastitu sliku kao profilnu, koji su ispunili tekstualni dio profila, te koji dijele informacije o svom religijskom uvjerenju i političkoj orijentaciji imaju viši socijalni kapital od onih koji ti ne čine. Konačno, rezultati pokazuju da ispitanici koji dijele lokacije poznatih mjesta koje posjete, koji ističu brandove i proizvode koje cijene, te koji objavljuju na mreži knjige koje pročitaju imaju veći socijalni kapital od onih koji to ne čine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Marelić (autor)

Avatar Url Krunoslav Nikodem (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

darhiv.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Marelić, Marko
Socijalni kapital i online identitet: povezanost socijalnog kapitala i samopredstavljanja u kibernetičkom prostoru, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Marelić, M. (2018) 'Socijalni kapital i online identitet: povezanost socijalnog kapitala i samopredstavljanja u kibernetičkom prostoru', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mareli\'{c}, Marko}, year = {2018}, pages = {94}, keywords = {socijalni kapital, online identitet, samopredstavljanje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Socijalni kapital i online identitet: povezanost socijalnog kapitala i samopredstavljanja u kiberneti\v{c}kom prostoru}, keyword = {socijalni kapital, online identitet, samopredstavljanje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mareli\'{c}, Marko}, year = {2018}, pages = {94}, keywords = {social capital, online identity, self-presentation, social networks}, title = {Social capital and online identity: the connection between social capital and self- representation in cyberspace}, keyword = {social capital, online identity, self-presentation, social networks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font