Pregled bibliografske jedinice broj: 1133537
Odnosi među djelatnicima u vrtiću: uloga ravnatelja i pedagoga u stvaranju kolegijalnih odnosa
Odnosi među djelatnicima u vrtiću: uloga ravnatelja i pedagoga u stvaranju kolegijalnih odnosa // Pedagoška uloga ravnatelja/pedagoga i odnosi u vrtiću. Agencija za odgoj i obrazovanje
Zagreb, Hrvatska, 2017. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1133537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi među djelatnicima u vrtiću: uloga ravnatelja i pedagoga u stvaranju kolegijalnih odnosa
(Relationships among kindergarten staff: The role of principals and educators in creating collegial relationships)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Pedagoška uloga ravnatelja/pedagoga i odnosi u vrtiću. Agencija za odgoj i obrazovanje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
odnosi, dječji vrtić, suradnja, mobbing
(relationships, kindergarten, collaboration, mobbing)
Sažetak
U ovom izlaganju su analizirani odnosi među djelatnicima u vrtiću (paralelno igranje, bliski odnosi i radna prijateljstva, neprijateljski odnosi i mobbing) s fokusom na ulogu ravnatelja i pedagoga u stvaranju suradničkih i kolegijalnih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)