Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133299

Korporativno komuniciranje na primjeru odabranih hrvatskih kompanija


Bagarić, Petra
Korporativno komuniciranje na primjeru odabranih hrvatskih kompanija // Media, culture and public relations, 6 (2015), 2; 205-212 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1133299 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korporativno komuniciranje na primjeru odabranih hrvatskih kompanija
(Corporate communication on the example of selected croatian company)

Autori
Bagarić, Petra

Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 6 (2015), 2; 205-212

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
korporativno komuniciranje ; interna i eksterna komunikacija ; istraživanje interne komunikacije ; odnosi s javnošću ; kompanije
(corporate communication ; internal and external communication ; internal communication research ; public relations ; companies)

Sažetak
Dobri interni odnosi s javnošću važan su instrument u stvaranju korporativnog identiteta i imidža i kao takav polazna je osnova za uspostavljanjem uspješnog eksternog PR-a. Također, osim utjecaja na stvaranje korporativnog identiteta i imidža, komunikacijska funkcija u velikim kompanijama postaje važna kod definiranja ciljeva kompanija, planiranja njihove realizacije, organizacije ljudskih i drugih resursa, razvoja zaposlenika, poticanja i motiviranja, te stvaranje klime u kojoj zaposlenici žele doprinositi. Primarni cilj rada odnosi se na istraživanje i analizu organizacijskog mjesta i uloge odnosa s javnošću unutar korporativne komunikacije te funkciju korporativne komunikacije unutar same kompanije. Također, rad će obuhvaćati istraživanje utjecaja interne komunikacije na porast povjerenja zaposlenih prema nadređenima i na bolju produktivnost kompanije. Za predmetno istraživanje odabran je uzorak od 100 hrvatskih kompanija iz različitih proizvodnih djelatnosti kojima je poslan anketni upitnik putem interneta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Petra Kuhar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bagarić, Petra
Korporativno komuniciranje na primjeru odabranih hrvatskih kompanija // Media, culture and public relations, 6 (2015), 2; 205-212 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Bagarić, P. (2015) Korporativno komuniciranje na primjeru odabranih hrvatskih kompanija. Media, culture and public relations, 6 (2), 205-212.
@article{article, author = {Bagari\'{c}, Petra}, year = {2015}, pages = {205-212}, keywords = {korporativno komuniciranje, interna i eksterna komunikacija, istra\v{z}ivanje interne komunikacije, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, kompanije}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {6}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {Korporativno komuniciranje na primjeru odabranih hrvatskih kompanija}, keyword = {korporativno komuniciranje, interna i eksterna komunikacija, istra\v{z}ivanje interne komunikacije, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, kompanije} }
@article{article, author = {Bagari\'{c}, Petra}, year = {2015}, pages = {205-212}, keywords = {corporate communication, internal and external communication, internal communication research, public relations, companies}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {6}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {Corporate communication on the example of selected croatian company}, keyword = {corporate communication, internal and external communication, internal communication research, public relations, companies} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • European Reference Index for the Humanities (ERIH)
  • EBSCO
  • IFCA
  • Scientific Commons





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font