Pregled bibliografske jedinice broj: 1133299
Korporativno komuniciranje na primjeru odabranih hrvatskih kompanija
Korporativno komuniciranje na primjeru odabranih hrvatskih kompanija // Media, culture and public relations, 6 (2015), 2; 205-212 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1133299 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativno komuniciranje na primjeru odabranih
hrvatskih kompanija
(Corporate communication on the example of selected
croatian company)
Autori
Bagarić, Petra
Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 6
(2015), 2;
205-212
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
korporativno komuniciranje ; interna i eksterna komunikacija ; istraživanje interne komunikacije ; odnosi s javnošću ; kompanije
(corporate communication ; internal and external communication ; internal communication research ; public relations ; companies)
Sažetak
Dobri interni odnosi s javnošću važan su instrument u stvaranju korporativnog identiteta i imidža i kao takav polazna je osnova za uspostavljanjem uspješnog eksternog PR-a. Također, osim utjecaja na stvaranje korporativnog identiteta i imidža, komunikacijska funkcija u velikim kompanijama postaje važna kod definiranja ciljeva kompanija, planiranja njihove realizacije, organizacije ljudskih i drugih resursa, razvoja zaposlenika, poticanja i motiviranja, te stvaranje klime u kojoj zaposlenici žele doprinositi. Primarni cilj rada odnosi se na istraživanje i analizu organizacijskog mjesta i uloge odnosa s javnošću unutar korporativne komunikacije te funkciju korporativne komunikacije unutar same kompanije. Također, rad će obuhvaćati istraživanje utjecaja interne komunikacije na porast povjerenja zaposlenih prema nadređenima i na bolju produktivnost kompanije. Za predmetno istraživanje odabran je uzorak od 100 hrvatskih kompanija iz različitih proizvodnih djelatnosti kojima je poslan anketni upitnik putem interneta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- European Reference Index for the Humanities (ERIH)
- EBSCO
- IFCA
- Scientific Commons