Pregled bibliografske jedinice broj: 1133125
Integrated Marketing Communication in Project Activites
Integrated Marketing Communication in Project Activites // Tehnički glasnik - Technical journal, 15 (2021), 2; 205-2012 doi:10.31803/tg-20200707161105 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1133125 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrated Marketing Communication in Project
Activites
Autori
Lacković, Krešimir ; Šojo, Robert ; Peko, Marina
Izvornik
Tehnički glasnik - Technical journal (1846-6168) 15
(2021), 2;
205-2012
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
construction ; communication ; designing ; information ; marketing
Sažetak
Članak obrađuje inkorporiranje integracijskog marketinga u projektnim djelatnostima. U tom smislu je najprije postavljena optimalna organizacija i marketing aktivnosti, Postavljena hipoteza polazi od povećanja učinkovitosti projektnih djelatnosti ako su marketinške aktivnosti u uskoj vezi sa svim fazama projektiranja. nakon toga je postavljen model integracije marketinga a nekim svjetskim iskustvima se potvrđuje hipoteza da projektne djelatnosti na ovakav način proširuju svoju uslugu u kvantitativnom i kvalitativnom smislu
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek,
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)