Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133088

Uloga konteksta u procesu obrazovanja


Pavlin-Bernardić, Nina
Uloga konteksta u procesu obrazovanja // Kontekst u psihologiji - konceptualni, teorijski i istraživački aspekti / Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin ; Domijan, Dražen (ur.).
Zagreb: Novi redak, 2021. str. 257-282


CROSBI ID: 1133088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga konteksta u procesu obrazovanja
(The role of context in the educational process)

Autori
Pavlin-Bernardić, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kontekst u psihologiji - konceptualni, teorijski i istraživački aspekti

Urednik/ci
Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin ; Domijan, Dražen

Izdavač
Novi redak

Grad
Zagreb

Godina
2021

Raspon stranica
257-282

ISBN
978-953-8270-10-9

Ključne riječi
kontekst, obrazovanje, nastavnici
(context, education, teachers)

Sažetak
U području obrazovanja ne postoji konsenzus o tome što je kontekst, unatoč tome što se različiti autori slažu oko toga da učenje ovisi o kontekstu te interesu istraživača za učenje u specifičnim kontekstima. Najšire, možemo reći da obrazovni kontekst uključuje različite elemente okoline: fizičke, socijalne, institucionalne i osobne, koji utječu na poučavanje i učenje. Kontekst učenja može se široko definirati kao situacija u kojoj se nešto uči, koja može utjecati na način i kvalitetu usvajanja onoga što se uči. To primjerice može biti vanjsko okruženje, kao i kvaliteta nastavnika. U ovome je poglavlju dan pregled onoga što autori u ovome području smatraju kontekstom i kako ga problematiziraju, teorija iz područja psihologije obrazovanja koje uključuju i kontekstualne čimbenike te bitnih kontekstualnih varijabli u području obrazovanja i što istraživanja pokazuju o njima. Uloga konteksta u procesu obrazovanja razmatra se na tri razine, od najšire prema najužoj: na društvenoj razini, razini obrazovne institucije (obilježja škole i nastavnika) te na razini karakteristika sadržaja koji se uči (na primjeru načina formulacije tekstualnih matematičkih zadataka).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nina Pavlin-Bernardić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlin-Bernardić, Nina
Uloga konteksta u procesu obrazovanja // Kontekst u psihologiji - konceptualni, teorijski i istraživački aspekti / Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin ; Domijan, Dražen (ur.).
Zagreb: Novi redak, 2021. str. 257-282
Pavlin-Bernardić, N. (2021) Uloga konteksta u procesu obrazovanja. U: Kolesarić, V., Ivanec, D. & Domijan, D. (ur.) Kontekst u psihologiji - konceptualni, teorijski i istraživački aspekti. Zagreb, Novi redak, str. 257-282.
@inbook{inbook, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2021}, pages = {257-282}, keywords = {kontekst, obrazovanje, nastavnici}, isbn = {978-953-8270-10-9}, title = {Uloga konteksta u procesu obrazovanja}, keyword = {kontekst, obrazovanje, nastavnici}, publisher = {Novi redak}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2021}, pages = {257-282}, keywords = {context, education, teachers}, isbn = {978-953-8270-10-9}, title = {The role of context in the educational process}, keyword = {context, education, teachers}, publisher = {Novi redak}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font