Pregled bibliografske jedinice broj: 1132879
Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli
Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli // Zbornik radova 10. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija „Vjerodostojnost medija: medijska agenda 2020. – 2030.“ / Jurišić, Jelena ; Hrnjić Kuduzović, Zarfa (ur.).
Zagreb: Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 71-87 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1132879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinci digitalne transformacije na inovativnost
medijskih organizacija i novi poslovni modeli
(Effects of Digital Transformation on Innovation of
Media Organizations and New Business Models)
Autori
Grmuša, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 10. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija „Vjerodostojnost medija: medijska agenda 2020. – 2030.“
/ Jurišić, Jelena ; Hrnjić Kuduzović, Zarfa - Zagreb : Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021, 71-87
ISBN
978-953-8174-11-7
Skup
10. regionalna znanstvena konferencija Vjerodostojnost medija: Medijska agenda 2020. – 2030.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2019. - 08.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalna transformacija ; inovacije ; mediji ; menadžeri ; novinari
(digital transformation ; innovation ; media ; managers ; journalists)
Sažetak
Implementacija inovacija u medijima složen je proces koji uključuje preispitivanje postojećih poslovnih modela, organizacijsku transformaciju (Küng, 2013) te praćenje korisničkih preferencija. Digitalna transformacija traži kontinuirane inovacije, što može biti iscrpljujuće za organizaciju, ali i njezine zaposlenike (Posetti, 2018). Rad donosi rezultate istraživanja provedenog u svibnju 2019. godine korištenjem metode dubinskog intervjua na uzorku od 10 sudionika, menadžera i zaposlenika odabranih hrvatskih medijskih kuća. Utvrđeno je kako većina pozitivno gleda na proces inoviranja, naglašavajući kako je riječ o procesu koji mora biti dobro razrađen na razini menadžmenta, a zatim i komuniciran zaposlenicima. Inovacije u hrvatskim medijima uglavnom se odnose na nove proizvode i usluge, a nesumnjivo utječu i na snagu brenda koja se redovito analizira. Iako su svjesni zasićenosti publike negativnim vijestima i padu povjerenja u medije, većina ističe kako se protiv negativnih trendova bore poštivanjem profesionalnih standarda i ulaganjem u kvalitetu sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
ISBN 978-953-8174-11-7 (Fakultet političkih
znanosti Sveučilišta u Zagrebu),
ISBN 978-953-95835-8-1 (Hanns-Seidel-Stiftung).
Organizacija 10. regionalne znanstvene
konferencije Vjerodostojnost medija „Medijska
agenda
2020. – 2030.“ održane u Zagrebu 6. – 8. lipnja
2019. godine te tisak zbornika radova s
konferencije ostvareni su u suradnji Fakulteta
hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu,
Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u
Zagrebu i zagrebačkog ureda Hanns-Seidel-
Stiftung.