Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132879

Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli


Grmuša, Tanja
Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli // Zbornik radova 10. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija „Vjerodostojnost medija: medijska agenda 2020. – 2030.“ / Jurišić, Jelena ; Hrnjić Kuduzović, Zarfa (ur.).
Zagreb: Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 71-87 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1132879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli
(Effects of Digital Transformation on Innovation of Media Organizations and New Business Models)

Autori
Grmuša, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 10. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija „Vjerodostojnost medija: medijska agenda 2020. – 2030.“ / Jurišić, Jelena ; Hrnjić Kuduzović, Zarfa - Zagreb : Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021, 71-87

ISBN
978-953-8174-11-7

Skup
10. regionalna znanstvena konferencija Vjerodostojnost medija: Medijska agenda 2020. – 2030.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2019. - 08.06.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalna transformacija ; inovacije ; mediji ; menadžeri ; novinari
(digital transformation ; innovation ; media ; managers ; journalists)

Sažetak
Implementacija inovacija u medijima složen je proces koji uključuje preispitivanje postojećih poslovnih modela, organizacijsku transformaciju (Küng, 2013) te praćenje korisničkih preferencija. Digitalna transformacija traži kontinuirane inovacije, što može biti iscrpljujuće za organizaciju, ali i njezine zaposlenike (Posetti, 2018). Rad donosi rezultate istraživanja provedenog u svibnju 2019. godine korištenjem metode dubinskog intervjua na uzorku od 10 sudionika, menadžera i zaposlenika odabranih hrvatskih medijskih kuća. Utvrđeno je kako većina pozitivno gleda na proces inoviranja, naglašavajući kako je riječ o procesu koji mora biti dobro razrađen na razini menadžmenta, a zatim i komuniciran zaposlenicima. Inovacije u hrvatskim medijima uglavnom se odnose na nove proizvode i usluge, a nesumnjivo utječu i na snagu brenda koja se redovito analizira. Iako su svjesni zasićenosti publike negativnim vijestima i padu povjerenja u medije, većina ističe kako se protiv negativnih trendova bore poštivanjem profesionalnih standarda i ulaganjem u kvalitetu sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
ISBN 978-953-8174-11-7 (Fakultet političkih
znanosti Sveučilišta u Zagrebu),
ISBN 978-953-95835-8-1 (Hanns-Seidel-Stiftung).
Organizacija 10. regionalne znanstvene
konferencije Vjerodostojnost medija „Medijska
agenda
2020. – 2030.“ održane u Zagrebu 6. – 8. lipnja
2019. godine te tisak zbornika radova s
konferencije ostvareni su u suradnji Fakulteta
hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu,
Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u
Zagrebu i zagrebačkog ureda Hanns-Seidel-
Stiftung.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja
Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli // Zbornik radova 10. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija „Vjerodostojnost medija: medijska agenda 2020. – 2030.“ / Jurišić, Jelena ; Hrnjić Kuduzović, Zarfa (ur.).
Zagreb: Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 71-87 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grmuša, T. (2021) Učinci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli. U: Jurišić, J. & Hrnjić Kuduzović, Z. (ur.)Zbornik radova 10. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija „Vjerodostojnost medija: medijska agenda 2020. – 2030.“.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2021}, pages = {71-87}, keywords = {digitalna transformacija, inovacije, mediji, menad\v{z}eri, novinari}, isbn = {978-953-8174-11-7}, title = {U\v{c}inci digitalne transformacije na inovativnost medijskih organizacija i novi poslovni modeli}, keyword = {digitalna transformacija, inovacije, mediji, menad\v{z}eri, novinari}, publisher = {Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet politi\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2021}, pages = {71-87}, keywords = {digital transformation, innovation, media, managers, journalists}, isbn = {978-953-8174-11-7}, title = {Effects of Digital Transformation on Innovation of Media Organizations and New Business Models}, keyword = {digital transformation, innovation, media, managers, journalists}, publisher = {Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet politi\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font