Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132794

Strah od negativne društvene evaluacije tijekom komunikacije na stranom jeziku: Studija slučaja učenika španjolskoga jezika u srednjoj školi u Hrvatskoj


Cafuk, Maja
Strah od negativne društvene evaluacije tijekom komunikacije na stranom jeziku: Studija slučaja učenika španjolskoga jezika u srednjoj školi u Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1132794 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strah od negativne društvene evaluacije tijekom komunikacije na stranom jeziku: Studija slučaja učenika španjolskoga jezika u srednjoj školi u Hrvatskoj
(Fear of negative social evaluation during communication in foreign language: case study of students learning Spanish in high school in Croatia)

Autori
Cafuk, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
14.06

Godina
2021

Stranica
81

Mentor
Jelić, Andrea Beata ; Marković, Jelena

Ključne riječi
strah od negativne društvene evaluacije ; strah od komunikacije na stranom jeziku ; komunikacijski pristup ; afektivni faktori ; jezične vještine ; španjolski jezik
(fear ; communication in foreign language ; affective factor ; language skills ; Spanish language)

Sažetak
Trah od negativne društvene evaluacije dio je ljudske svakodnevice, a posebno je izražen unutar didaktičke sredine prilikom učenja i usvajanja novih sadržaja, no nerijetko se pojavljuje uz strah od komunikacije (García Gallindo, 2010). Cilj ovoga rada bio je ispitati učenike španjolskoga kao trećeg stranog jezika kojega uče u okviru srednjoškolskog obrazovanja koji su njihovi uzroci straha od komunikacije na stranom jeziku prilikom upotrebe jezičnih vještina, pojavljuje li se on kao zaseban fenomen ili pak slijedi strahu od negativne društvene evaluacije, te kako se takvi osjećaji manifestiraju u procesu učenja i usvajanja stranog jezika unutar didaktičke sredine. Rad iz folklorističke i kulturnoantropološke perspektive nudi ne samo interpretaciju istraživanog fenomena, nego i sugerira moguća rješenja koja se mogu koristiti u obrazovnom procesu. U provedenom kvalitativnom istraživanju etnografskog tipa sudjelovali su učenici dvaju razreda hrvatske srednje škole, odnosno učenici početne i učenici napredne razine učenja španjolskog jezika kojima je španjolski jezik treći strani jezik, a koji su u obliku polustrukturiranih intervjua odgovarali na ključna pitanja za ovo istraživanje. Na temelju rezultata provedenog istraživanja ponudit će se zaključci slijedom kojih će se oblikovati prikladne i primjenjive tehnike smanjenja straha od negativne društvene evaluacije za učenike i nastavnike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Marković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cafuk, Maja
Strah od negativne društvene evaluacije tijekom komunikacije na stranom jeziku: Studija slučaja učenika španjolskoga jezika u srednjoj školi u Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Cafuk, M. (2021) 'Strah od negativne društvene evaluacije tijekom komunikacije na stranom jeziku: Studija slučaja učenika španjolskoga jezika u srednjoj školi u Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cafuk, Maja}, year = {2021}, pages = {81}, keywords = {strah od negativne dru\v{s}tvene evaluacije, strah od komunikacije na stranom jeziku, komunikacijski pristup, afektivni faktori, jezi\v{c}ne vje\v{s}tine, \v{s}panjolski jezik}, title = {Strah od negativne dru\v{s}tvene evaluacije tijekom komunikacije na stranom jeziku: Studija slu\v{c}aja u\v{c}enika \v{s}panjolskoga jezika u srednjoj \v{s}koli u Hrvatskoj}, keyword = {strah od negativne dru\v{s}tvene evaluacije, strah od komunikacije na stranom jeziku, komunikacijski pristup, afektivni faktori, jezi\v{c}ne vje\v{s}tine, \v{s}panjolski jezik}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cafuk, Maja}, year = {2021}, pages = {81}, keywords = {fear, communication in foreign language, affective factor, language skills, Spanish language}, title = {Fear of negative social evaluation during communication in foreign language: case study of students learning Spanish in high school in Croatia}, keyword = {fear, communication in foreign language, affective factor, language skills, Spanish language}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font