Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132671

New Challenges in Tourism Development


New Challenges in Tourism Development / Golja, Tea ; Sergeevich Globov Kirill (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020 (monografija)


CROSBI ID: 1132671 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
New Challenges in Tourism Development

Urednik/ci
Golja, Tea ; Sergeevich Globov Kirill

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2020

Stranica
230

ISBN
978-953-8278-29-7

Ključne riječi
strateški marketing u turizmu ; upravljanje potpunom kvalitetom ; audit turističke destinacije ; transformativno vodstvo u turizmu ; interesni dionici u turizmu ; certificiranje u hotelijerstvu ; društvene mreže u turizmu i potrošači ; pružanje usluga u turizmu ; otvaranje novih turističkih tržišta ; brendiranje u turizmu

Sažetak
U znanstvenoj monografiji obrađuju se suvremene teme u području turizma kroz ukupno 9 poglavlja. Prvo poglavlje obrađuje izazove strateškog marketinga u planiranju razvoja turizma na primjeru Rusije. Drugo poglavlje obrađuje upravljanje potpunom kvalitetom u procesu proizvodnje specifičnih domaćih proizvoda koji svoje tržište pronalaze među turistima budućnosti naglašavajući značaj razvoja posebnog oblika turizma – agroturizma. U trećem se poglavlju raspravlja o važnoj ulozi interesnih dionika u turizmu. O utjecaju transmodernizma na razvoj suvremenog hotelijerstva raspravlja se u četvrtom poglavlju u kojem se posebno navode i specifičnosti certificiranja u suvremenom hotelijerstvu. U petom se poglavlju obrađuje problematika audita u turizmu kroz prikaz 3A modela. Šesto poglavlje obrađuje izazove transformativnog vodstva u turizmu. O posebnostima generacije Y i uporabi specifičnih obrazaca povezanih s turizmom i putovanjem na Facebook-u više se navodi u sedmom poglavlju. Razlike u pružanju usluga mladih osoba i osoba starije životne dobi područje je koje se obrađuje u osmom poglavlju. U devetom se poglavlju raspravlja o rastu značaja kineskog tržišta i njegovim implikacijama na razvoj turizma u Hrvatskoj. U desetom poglavlju obrađuje se utjecaj lokalnog stanovništva na brendiranje turističke destinacije word - of-mouth strategijom, odnosno usmenom predajom kao najsnažnijim komunikacijskom metodom u dobu hirovite razmjene informacija i u razdoblju tzv. četvrte industrijske revolucije.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Tea Golja (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

New Challenges in Tourism Development / Golja, Tea ; Sergeevich Globov Kirill (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020 (monografija)
Golja, T. & Sergeevich Globov Kirill (ur.) (2020) New Challenges in Tourism Development. Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
@book{book, editor = {Golja, T. and Sergeevich Globov Kirill}, year = {2020}, pages = {230}, keywords = {strate\v{s}ki marketing u turizmu, upravljanje potpunom kvalitetom, audit turisti\v{c}ke destinacije, transformativno vodstvo u turizmu, interesni dionici u turizmu, certificiranje u hotelijerstvu, dru\v{s}tvene mre\v{z}e u turizmu i potro\v{s}a\v{c}i, pru\v{z}anje usluga u turizmu, otvaranje novih turisti\v{c}kih tr\v{z}i\v{s}ta, brendiranje u turizmu}, isbn = {978-953-8278-29-7}, title = {New Challenges in Tourism Development}, keyword = {strate\v{s}ki marketing u turizmu, upravljanje potpunom kvalitetom, audit turisti\v{c}ke destinacije, transformativno vodstvo u turizmu, interesni dionici u turizmu, certificiranje u hotelijerstvu, dru\v{s}tvene mre\v{z}e u turizmu i potro\v{s}a\v{c}i, pru\v{z}anje usluga u turizmu, otvaranje novih turisti\v{c}kih tr\v{z}i\v{s}ta, brendiranje u turizmu}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@book{book, editor = {Golja, T. and Sergeevich Globov Kirill}, year = {2020}, pages = {230}, keywords = {strate\v{s}ki marketing u turizmu, upravljanje potpunom kvalitetom, audit turisti\v{c}ke destinacije, transformativno vodstvo u turizmu, interesni dionici u turizmu, certificiranje u hotelijerstvu, dru\v{s}tvene mre\v{z}e u turizmu i potro\v{s}a\v{c}i, pru\v{z}anje usluga u turizmu, otvaranje novih turisti\v{c}kih tr\v{z}i\v{s}ta, brendiranje u turizmu}, isbn = {978-953-8278-29-7}, title = {New Challenges in Tourism Development}, keyword = {strate\v{s}ki marketing u turizmu, upravljanje potpunom kvalitetom, audit turisti\v{c}ke destinacije, transformativno vodstvo u turizmu, interesni dionici u turizmu, certificiranje u hotelijerstvu, dru\v{s}tvene mre\v{z}e u turizmu i potro\v{s}a\v{c}i, pru\v{z}anje usluga u turizmu, otvaranje novih turisti\v{c}kih tr\v{z}i\v{s}ta, brendiranje u turizmu}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font