Pregled bibliografske jedinice broj: 1132671
New Challenges in Tourism Development
New Challenges in Tourism Development / Golja, Tea ; Sergeevich Globov Kirill (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020 (monografija)
CROSBI ID: 1132671 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
New Challenges in Tourism Development
Urednik/ci
Golja, Tea ; Sergeevich Globov Kirill
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2020
Stranica
230
ISBN
978-953-8278-29-7
Ključne riječi
strateški marketing u turizmu ; upravljanje potpunom kvalitetom ; audit turističke destinacije ; transformativno vodstvo u turizmu ; interesni dionici u turizmu ; certificiranje u hotelijerstvu ; društvene mreže u turizmu i potrošači ; pružanje usluga u turizmu ; otvaranje novih turističkih tržišta ; brendiranje u turizmu
Sažetak
U znanstvenoj monografiji obrađuju se suvremene teme u području turizma kroz ukupno 9 poglavlja. Prvo poglavlje obrađuje izazove strateškog marketinga u planiranju razvoja turizma na primjeru Rusije. Drugo poglavlje obrađuje upravljanje potpunom kvalitetom u procesu proizvodnje specifičnih domaćih proizvoda koji svoje tržište pronalaze među turistima budućnosti naglašavajući značaj razvoja posebnog oblika turizma – agroturizma. U trećem se poglavlju raspravlja o važnoj ulozi interesnih dionika u turizmu. O utjecaju transmodernizma na razvoj suvremenog hotelijerstva raspravlja se u četvrtom poglavlju u kojem se posebno navode i specifičnosti certificiranja u suvremenom hotelijerstvu. U petom se poglavlju obrađuje problematika audita u turizmu kroz prikaz 3A modela. Šesto poglavlje obrađuje izazove transformativnog vodstva u turizmu. O posebnostima generacije Y i uporabi specifičnih obrazaca povezanih s turizmom i putovanjem na Facebook-u više se navodi u sedmom poglavlju. Razlike u pružanju usluga mladih osoba i osoba starije životne dobi područje je koje se obrađuje u osmom poglavlju. U devetom se poglavlju raspravlja o rastu značaja kineskog tržišta i njegovim implikacijama na razvoj turizma u Hrvatskoj. U desetom poglavlju obrađuje se utjecaj lokalnog stanovništva na brendiranje turističke destinacije word - of-mouth strategijom, odnosno usmenom predajom kao najsnažnijim komunikacijskom metodom u dobu hirovite razmjene informacija i u razdoblju tzv. četvrte industrijske revolucije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija