Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132571

Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi


Novak, Anamarija; Pahić, Tea; Brajša-Žganec, Andreja
Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi // Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka, Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 220-226 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1132571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi
(Link between teachers' optimism/pessimism and self-esteem and the use of humor in teaching)

Autori
Novak, Anamarija ; Pahić, Tea ; Brajša-Žganec, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka, Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav - Čakovec : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 220-226

ISBN
978-953-8115-76-9

Skup
Međunarodni znanstveni skup 4. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 26.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
optimizam/pesimizam ; samopoštovanje ; humor ; nastava
(optimism/pessimism, self-esteem, humour, teaching)

Sažetak
Komunikacija između učitelja i učenika u razredu, kao i bilo koja druga komunikacija, efikasnija je ako se odvija u ugodnom i opuštenom ozračju. Za razliku od učitelja koji imaju pesimistički pristup životu, a koji su obično nesigurni u sebe i skloni kritiziranju jer kod učenika češće uočavaju negativne osobine, učitelji s optimističnim pristupom vještiji su u stvaranju ugodne atmosfere u razredu. Oni se češće osmjehuju te radi toga djeluju ljubazno i pristupačno, a osim toga spremni su saslušati i prihvatiti kritiku te učenicima ulijevaju više povjerenja. Budući da odgovornost za stvaranje razrednoga ozračja snosi uglavnom učitelj, čini se da optimističan učitelj koji ima visoko samopoštovanje i prihvaća različite situacije na humorističan način predstavlja jedan od ključnih čimbenika uspješne nastave. Provedenim istraživanjem nastojalo se ispitati postoji li povezanost između učiteljskoga optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi te postoje li razlike u uporabi humora s obzirom na radni staž učitelja. Dobiveni rezultati pokazuju da optimističniji učitelji imaju više samopoštovanje, da pesimističniji učitelji rjeđe rabe humor u nastavi, kao i da učitelji s više od 11 godina radnoga staža češće koriste humor u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andreja Brajša-Žganec (autor)

Avatar Url Tea Pahić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

webshop.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Anamarija; Pahić, Tea; Brajša-Žganec, Andreja
Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi // Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka, Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 220-226 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Novak, A., Pahić, T. & Brajša-Žganec, A. (2020) Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi. U: Višnjić-Jevtić, A., Filipan-Žignić, Blaženka, Lapat, Goran & Mikulan, K. (ur.)Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani.
@article{article, author = {Novak, Anamarija and Pahi\'{c}, Tea and Braj\v{s}a-\v{Z}ganec, Andreja}, year = {2020}, pages = {220-226}, keywords = {optimizam/pesimizam, samopo\v{s}tovanje, humor, nastava}, isbn = {978-953-8115-76-9}, title = {Povezanost u\v{c}iteljskog optimizma/pesimizma i samopo\v{s}tovanja s uporabom humora u nastavi}, keyword = {optimizam/pesimizam, samopo\v{s}tovanje, humor, nastava}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Anamarija and Pahi\'{c}, Tea and Braj\v{s}a-\v{Z}ganec, Andreja}, year = {2020}, pages = {220-226}, keywords = {optimism/pessimism, self-esteem, humour, teaching}, isbn = {978-953-8115-76-9}, title = {Link between teachers' optimism/pessimism and self-esteem and the use of humor in teaching}, keyword = {optimism/pessimism, self-esteem, humour, teaching}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font