Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132414

Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu


Bilić, Vesna
Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu // Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika, Agencija za odgoj i obrazovanje
Varaždin, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1132414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu
(Teaching problems faced by teachers in the digital age)

Autori
Bilić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika, Agencija za odgoj i obrazovanje

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 14.01.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
mediji, škola, učitelji, učenje, problemi u učenju
(media, school, teachers, learning, learning problems)

Sažetak
Digitalni mediji su nesumnjivo utjecali i na način učenja i stjecanja znanja. U uvodnom dijelu se ukazuje na favoriziranje „stvaranja otoka prepunih informacija, vještih s tehnologijom”, ali i zabrinutost u kakve će ljude izrasti novi naraštaji učenika. Skreće se pozornost na intelektualne, moralne i voljne vrline važne za učenje i stjecanje znanja u virtualnom okruženju. Potom se analiziraju neke osobine i pristupi učenju net-generacije te posljedice takvog načina učenju na kognitivnoj, afektivnoj i konativnoj razini. Eksplicíraju se problemi s kojima se u svom radu susreću učitelji (raspršena pažnja, multitasking, kronična površnost, mentalna lijenost i sl.).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Vesna
Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu // Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika, Agencija za odgoj i obrazovanje
Varaždin, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Bilić, V. (2021) Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu. U: Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika, Agencija za odgoj i obrazovanje.
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna}, year = {2021}, keywords = {mediji, \v{s}kola, u\v{c}itelji, u\v{c}enje, problemi u u\v{c}enju}, title = {Problemi pou\v{c}avanja s kojima se susre\'{c}u u\v{c}itelji u digitalnom vremenu}, keyword = {mediji, \v{s}kola, u\v{c}itelji, u\v{c}enje, problemi u u\v{c}enju}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna}, year = {2021}, keywords = {media, school, teachers, learning, learning problems}, title = {Teaching problems faced by teachers in the digital age}, keyword = {media, school, teachers, learning, learning problems}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font