Pregled bibliografske jedinice broj: 1132414
Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu
Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu // Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika, Agencija za odgoj i obrazovanje
Varaždin, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1132414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problemi poučavanja s kojima se susreću učitelji u digitalnom vremenu
(Teaching problems faced by teachers in the digital age)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika, Agencija za odgoj i obrazovanje
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 14.01.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
mediji, škola, učitelji, učenje, problemi u učenju
(media, school, teachers, learning, learning problems)
Sažetak
Digitalni mediji su nesumnjivo utjecali i na način učenja i stjecanja znanja. U uvodnom dijelu se ukazuje na favoriziranje „stvaranja otoka prepunih informacija, vještih s tehnologijom”, ali i zabrinutost u kakve će ljude izrasti novi naraštaji učenika. Skreće se pozornost na intelektualne, moralne i voljne vrline važne za učenje i stjecanje znanja u virtualnom okruženju. Potom se analiziraju neke osobine i pristupi učenju net-generacije te posljedice takvog načina učenju na kognitivnoj, afektivnoj i konativnoj razini. Eksplicíraju se problemi s kojima se u svom radu susreću učitelji (raspršena pažnja, multitasking, kronična površnost, mentalna lijenost i sl.).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)