Pregled bibliografske jedinice broj: 1132330
Savjetodavni rad pedagoga u online okruženju
Savjetodavni rad pedagoga u online okruženju // Županijsko stručno vijeće pedagoga (županije: Krapinsko-zagorska, Koprivničko-križevačka, Varaždinska, Zagrebačka i Grad Zagreb), Agencija za odgoj i obrazovanje
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1132330 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Savjetodavni rad pedagoga u online okruženju
(Advisory Work of Pedagogues in the Online Environment)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Županijsko stručno vijeće pedagoga (županije: Krapinsko-zagorska, Koprivničko-križevačka, Varaždinska, Zagrebačka i Grad Zagreb), Agencija za odgoj i obrazovanje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.01.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
savjetodavni rad, pedagozi, online savjetovanje, škola, učenici
(counseling work, pedagogues, online counseling, school, students)
Sažetak
Polazeći od toga da je savjetodavni rad najsloženiji segment rada školskog pedagoga, naglašena je distinkcija između: savjetovanja i davanja savjeta, pomaganja i savjetovanja te terapije i savjetovanja. Potom su navedeni najčešći razlozi traženja savjeta u školi i ciljevi savjetovanja koje uključuje rad s učenicima, nastavnicima i roditeljima. Budući da je digitalna transformacija dotakla sve profesije i segmente rada pa tako i školsko savjetovanje, analizirane su posebnosti savjetodavnog rada pedagoga u digitalnom okruženju u uobičajenim okolnostima, a potom i u vremenu pandemije i potresa. Istaknuto je da pedagozi moraju imati važnu ulogu u podizanju svijesti i formuliranju problema koji se javljaju u virtualnim prostorima kako bi mogli pomagati svojim učenicima. Potom su analizirane vrste online savjetovanja (savjetovanje putem e-pošte i video kontakti), istaknute su njihove prednosti i nedostatci, a nakon toga i teorije savjetovanja, proces, metode i pristupi. Zaključno je istaknuto da se u digitalnom vremenu, pedagogija percipira kao savjetodavna znanosti, a savjetovanje kao „zlatni standarda“ odgojnog djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija