Pregled bibliografske jedinice broj: 1132301
E-kolegij "Zavičajna nastava"
E-kolegij "Zavičajna nastava" // 11. MoodleMoot Hrvatska
Zagreb, Hrvatska, 2021. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1132301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-kolegij "Zavičajna nastava"
(E-course "Zavičajna nastava")
Autori
Perković, Martina ; Dobrača, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
11. MoodleMoot Hrvatska
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Zavičajna nastava, Loomen, H5P
(Native teaching, Loomen, H5P)
Sažetak
Cilj izlaganja je predstaviti korištenje Loomena na projektu zavičajne nastave koja se provodi svake godine u Osnovnoj školi Jurja Dobrile u Rovinju. Zavičajna nastava je projekt pokrenut 2014. godine u Istarskoj županiji koji se provodi u vrtićima, osnovnim i srednjim školama s ciljem da djeca stječu znanje o svom zavičaju, upoznaju njegovu jedinstvenost i grade zavičajni identitet. Tijekom provedbe zavičajne nastave pažnja se posvećuje dijalektima, te lokalnoj i regionalnoj povijesti, običajima i tradiciji radi sprječavanja odumiranja tradicije. Škola svake godine provodi raznolike aktivnosti te surađuje s različitim ustanovama. Ove godine ideja je bila uključiti i informatiku u provedbu projekta, te smo se odlučili uspostaviti e- kolegij gdje bi učenici putem H5P alata mogli izraditi memory igre na različite teme (kućanstvo, odjeća i obuća, hrana i piće, poljoprivreda i ribarstvo, glagoli). Kartice igre su različito definirane, prva sadrži natpis pojma i zvučni zapis na čakavici a druga samo sličicu. Zvučni zapis sadrži pročitani pojam izvornog govornika kako bi se očuvao točan izgovor te je time također omogućeno da igru mogu igrati i mlađa djeca koja još nisu naučila čitati. Učenici su u evaluaciji ocijenili Loomen i H5P alat pozitivno te time je potvrđena opravdanost e-kolegija za daljnje korištenje tijekom budućih aktivnosti na projektu zavičajne nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti