Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132210

Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva


Jakšić, Lucijano; Dabo, Krešimir; Volarević, Marija
Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 11 (2021), 1; 110-124 doi:10.38190/ope.11.1.10 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1132210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva
(Possibilities of using a "PR stunt" in strategic communication of higher education)

Autori
Jakšić, Lucijano ; Dabo, Krešimir ; Volarević, Marija

Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (1849-7845) 11 (2021), 1; 110-124

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; PR stunt ; strateška komunikacija ; visoko obrazovanje ; marketing
(public relations ; PR stunt ; strategic communication ; higher education ; marketing)

Sažetak
„PR stunt“ ili PR akrobacija, odnosno promidžbena dosjetka je pomno planirani događaj s ciljem privlačenja pažnje javnosti na organizatore dosjetke ili na drugi cilj organizacije dosjetke. Razlozi za razmatranje upotrebe promidžbene dosjetke nalaze su u velikom potencijalu povrata na ulog te „zaradi“ od neplaćenih reklama u medijima koji su spontano izvijestili o tome da se nešto zanimljivo dogodilo. Osim samih medija, širenju publiciteta putem dosjetke značajno doprinosi i opća javnost na način da danas praktički svatko može putem svojeg smartfona trenutno zabilježiti zanimljivost na koju naiđe te ju podijeliti na internetu. Visoko školstvo, ali i školstvo u svijetu općenito, transformiralo se iz tradicionalnog višestoljetnog pristupa kada je u fokusu bio poučavatelj i institucija na suvremeni masovni pristup gdje je u fokusu student i studiranje se odvija kroz partnerstvo i suradnju unutar procesa učenja. Pojava masovnog visokog obrazovanja u skoro svim državama svijeta sada podrazumijeva javnu kritiku faktora poput: kvalitete usluge cjeloživotnog učenja, uspješnosti ispitivanja, upravljanja institucijom, oblika financiranja te studentskog standarda. Omasovljenje prati širenje i diverzifikacija visokog školstva, a rezultat potonjeg je pojava konkurencije između pojedinih visokoškolskih institucija. Važnost efektivnog prijenosa poruke visoko obrazovne institucije ka (potencijanom) studentu ili njegovom sponzoru školovanja stoga postaje predmet profesionalnog marketinškog komuniciranja. U radu se daje pregled PR Stunt-ova u Hrvatskoj i svijetu te predlažu tematske smjernice pri organizaciji istih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Europska poslovna škola Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays,
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Dabo (autor)

Avatar Url Lucijano Jakšić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jakšić, Lucijano; Dabo, Krešimir; Volarević, Marija
Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 11 (2021), 1; 110-124 doi:10.38190/ope.11.1.10 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Jakšić, L., Dabo, K. & Volarević, M. (2021) Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 11 (1), 110-124 doi:10.38190/ope.11.1.10.
@article{article, author = {Jak\v{s}i\'{c}, Lucijano and Dabo, Kre\v{s}imir and Volarevi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {110-124}, DOI = {10.38190/ope.11.1.10}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, PR stunt, strate\v{s}ka komunikacija, visoko obrazovanje, marketing}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E}, doi = {10.38190/ope.11.1.10}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1849-7845}, title = {Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strate\v{s}kom komuniciranju visokog \v{s}kolstva}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, PR stunt, strate\v{s}ka komunikacija, visoko obrazovanje, marketing} }
@article{article, author = {Jak\v{s}i\'{c}, Lucijano and Dabo, Kre\v{s}imir and Volarevi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {110-124}, DOI = {10.38190/ope.11.1.10}, keywords = {public relations, PR stunt, strategic communication, higher education, marketing}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E}, doi = {10.38190/ope.11.1.10}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1849-7845}, title = {Possibilities of using a "PR stunt" in strategic communication of higher education}, keyword = {public relations, PR stunt, strategic communication, higher education, marketing} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font