Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132104

Poticanje interkulturalnog dijaloga putem glazbe: metodički pristup


Vidulin, Sabina; Bučko, Ana
Poticanje interkulturalnog dijaloga putem glazbe: metodički pristup // Muzička pedagogija : izazov, inspiracija i kreacija : knjiga sažetaka = Music Pedagogy : challenge, inspiration and creation : book abstracts / Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelana (ur.).
Cetinje: Univerzitet Crne Gore, Muzilčka akademija = University of Montenegro, Music Academy,, 2021. str. 33-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1132104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje interkulturalnog dijaloga putem glazbe: metodički pristup
(Encouraging intercultural dialogue through music: a didactical approach)

Autori
Vidulin, Sabina ; Bučko, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Muzička pedagogija : izazov, inspiracija i kreacija : knjiga sažetaka = Music Pedagogy : challenge, inspiration and creation : book abstracts / Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelana - Cetinje : Univerzitet Crne Gore, Muzilčka akademija = University of Montenegro, Music Academy,, 2021, 33-34

ISBN
978-9940-9540-8-6

Skup
Muzička pedagogija: izazov, inspiracija i kreacija

Mjesto i datum
Cetinje, Crna Gora, 08.04.2021. - 09.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interkulturalizam ; osnovna škola ; slušanje glazbe ; višemodalnost
(interculturalism ; compulsory school ; listening to music ; multimodality)

Sažetak
Interkulturalizam susrećemo u jeziku, književnosti, umjetnosti, religiji i modernoj ideologiji. Predstavlja dijalog među različitim kulturama koji omogućava njihovo razumijevanje i interakciju, s namjerom umanjivanja ili uklanjanja predrasuda i stereotipa. S obzirom na to da je nastava Glazbene kulture integrativna i interdiciplinarna po svojoj prirodi, osim razvoja glazbenih kompetencija njome se utječe i na uspostavu vrijednosti potrebnih za aktivno djelovanje u suvremenim pluralnim društvima. Potiče se interkulturalno razumijevanje i upoznavanje glazbe širenjem slušalačkog iskustva učenika, osvještavanjem postojanja različitosti te uči toleranciji. Jedno od glazbenih područja kojim se višemodalno pristupa sadržajima interkulturalnog odgoja i obrazovanja je slušanje glazbe. Upoznavanje glazbene literature započinje slušanjem glazbe kroz spontani doživljaj pri inicijalnom slušanju te spoznajno i emocionalno vođeno prilikom daljnjeg višestrukog slušanja istog glazbenog djela. Na taj način dolazi do boljeg razumijevanja i dubljeg doživljaja glazbe. Cilj ovoga rada je prikazati metodički pristup pri artikulaciji nastavnih jedinica s učenicima od četvrtog do sedmog razreda osnovne škole s namjerom upoznavanja kulture i običaja rusinske, srpske, mađarske, makedonske i albanske nacionalne manjine. Uz principe spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe i korištenja suvremenih metoda poučavanja učenici aktivno sudjeluju u nastavnom procesu, stvaralački se izražavaju i oblikuju stav prema novome i nepoznatome. Escape room, uprizorenje pojedinih običaja, interdisciplinarno povezivanje građe i korištenje IKT-e, neke su od mogućnosti kojima se utječe na znanje i vještine učenika, ali i na oblikovanje općih vrijednosti. Suvremenim strategijama rada na nastavi glazbe pomiču se granice u korist oblikovanja identiteta učenika, prihvaćanja kulturnih razlika i uvažavanja različitosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ucg.ac.me

Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina; Bučko, Ana
Poticanje interkulturalnog dijaloga putem glazbe: metodički pristup // Muzička pedagogija : izazov, inspiracija i kreacija : knjiga sažetaka = Music Pedagogy : challenge, inspiration and creation : book abstracts / Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelana (ur.).
Cetinje: Univerzitet Crne Gore, Muzilčka akademija = University of Montenegro, Music Academy,, 2021. str. 33-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Vidulin, S. & Bučko, A. (2021) Poticanje interkulturalnog dijaloga putem glazbe: metodički pristup. U: Marković, V. & Martinović-Bogojević, J. (ur.)Muzička pedagogija : izazov, inspiracija i kreacija : knjiga sažetaka = Music Pedagogy : challenge, inspiration and creation : book abstracts.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina and Bu\v{c}ko, Ana}, year = {2021}, pages = {33-34}, keywords = {interkulturalizam, osnovna \v{s}kola, slu\v{s}anje glazbe, vi\v{s}emodalnost}, isbn = {978-9940-9540-8-6}, title = {Poticanje interkulturalnog dijaloga putem glazbe: metodi\v{c}ki pristup}, keyword = {interkulturalizam, osnovna \v{s}kola, slu\v{s}anje glazbe, vi\v{s}emodalnost}, publisher = {Univerzitet Crne Gore, Muzil\v{c}ka akademija = University of Montenegro, Music Academy,}, publisherplace = {Cetinje, Crna Gora} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina and Bu\v{c}ko, Ana}, year = {2021}, pages = {33-34}, keywords = {interculturalism, compulsory school, listening to music, multimodality}, isbn = {978-9940-9540-8-6}, title = {Encouraging intercultural dialogue through music: a didactical approach}, keyword = {interculturalism, compulsory school, listening to music, multimodality}, publisher = {Univerzitet Crne Gore, Muzil\v{c}ka akademija = University of Montenegro, Music Academy,}, publisherplace = {Cetinje, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font